Followers

Friday 16 August 2013

DAPigs Akhirnya TUNDUK ! Pemilihan Semula Dalam Masa Terdekat , Katanya Pakai Undi Angkat Tangan ??


Nampaknya game atau wayang pacak yang cuba di lakonkan oleh puak-puak DAPigs tidak dapat membantu mereka untuk mendapatkan simpati rakyat bagi menentang keputusan ROS supaya parti tersebut mengadakan pemilihan semula.

Jika sebelum ini Guan Eng bukan main lagi persoal sana sini kini segalanya terjawab sememangnya parti cauvinis ini melakukan kesalahan dalam pemilihan lalu.

Bukan setakat menipu ahli sendiri dengan ROS pun puak-puak ni nak menipu.Agak-agaklah bro kalau nak jaga kepentingan dinasti pun janganlah sampai jadi bodo piang.

Pasai apa MMI kata bodo piang sebab ahli sendiri pun tak puas hati dengan pemilihan boleh pula nak divert mai bagi jadi salah UMNO.

Hahaha dan lagi apabila keputusan di buat untuk mengadakan pemilihan semula maka ianya secara automatik membuktikan serta merupakan pengakuan pimpinan DAPigs selama ini BERBOHONG serta melakukan kesilapan.

Karpal dalam satu kenyataan pada Khamis, berkata perkara itu diputuskan malam Selasa.

CEC bagi penggal 2008-2011 akan bermesyuarat Khamis depan untuk melakukan persiapan bagi pemilihan semula, katanya.Keputusan mengadakan pemilihan semula jawatankuasa eksekutif pusat (CEC) bagi mengelakkan pendaftaran parti itu batalkan, kata Pengerusinya Karpal Singh.

Bagi MMI yang penting puak ni TUNDUK juga dan satu pesanan untuk mereka kalau takut tak telus ampa pakat-pakat pakai undi angkat tanganlah hahahaha..

MMI

No comments:

Post a Comment

Labels