Followers

Monday 26 August 2013

Mulut Celupar & Sikap BANGSAT Namawee Langsung Tidak Di SEKAT !! Nak Tunggu Sampai Bila ??


Macam-macam mamat cauvinis bangsat ni lakukan tapi hingga ke hari ni beliau masih bebas ke sana ke mari tanpa langsung di kenakan tindakan oleh pihak berwajib.Ada yang bertanya MMI tindakan apa ? Pihak berwajib ? Atas kesalahan apa ?

Kepada yang bertanya suka MMI nyatakan mamat cauvinis bangsat ni sentiasa berterusan mencari peluang dan ruang untuk menghina khususnya orang Melayu.Seharusnya pihak berwajib seperti PDRM , SKMM dan mana-mana pihak mengambil tindakan terhadap beliau yang telah mengundang rasa marah banyak pihak di Malaysia khususnya orang-orang Melayu.

Namun Namawee tetap Namawee , beliau seolah-olah kebal ! Entahlah sampai bila nak di biarkan ..

Terkini Namawee telah menghasilkan filem terbaru yang antara kandungannya melibatkan babak orang Cina (lakonan Namawee) kencing tepi jalan dan terkena sepasang orang Melayu yang menunggang motosikal.


Atas tujuan apa Namawee menghasilkan adegan sedemikian ? Fikirkan ... 

MMI yakin dan percaya inilah wajah legasi generasi pelapis puak-puak cauvinis yang bakal menggantikan mereka yang semakin di mamah usia.

Dan jika inilah barisannya MMI menyeru kepada semua orang Melayu fikir tentang keuntungannya apabila sesama Melayu berpecah !!

Lagi berita tentang aksi kencing Klik Sini 

Psstt Puak mana jaga LPF sekarang ni ??

MMI

1 comment:

  1. Makhluk ni contoh TIDAK baik kepada anak-anak muda cina. Watak yang menyisihkan rukunegara dan budaya silang di Malaysia.

    Masa yang sama makhluk ini sentiasa menyindir dan perlekehkan semua Melayu yang di anggap menjadi musuh nya yang nyata sampai ke tulang hitam. Penyakit kronik yang di alami oleh majoriti cina dan india semenjak pakatan rakyat di wujudkan.

    Kekecewaan makhluk ini bukan sebab keadaan Malaysia. Beribu lain sejenis nya berjaya tanpa halangan dan mendapat sokongan. Bukan di salahkan lantai jika tidak pandai menari. David menjadi jutawan kerana sokongan melayu !

    Jika MIM katakan makhluk ini bangsat, maka yang memberi dan menyanjung nya juga jenis bangsat, betul tak ?

    Malaysia berbudaya, majmuk dan tinggi budi bahasa. Kini pudar akibat sikap hipokrit, cauvinis yang ingin merampas dan memiliki semua nya !

    ReplyDelete

Labels