Followers

Thursday 26 September 2013

Al-Fatihah Gambar Terakhir Allahyarham Ustaz Azizan


Al-fatihah , walaupun kita berlainan fahaman politik tetapi atas dasar seagama maka MMI antara ribuan rakyat di luar sana yang merasakan kehilangan yang teramat sangat apabila Ust Azizan sudah pun pergi meninggalkan kita semua.

Jangan sesekali ada yang salah faham dengan perjuangan politik MMI apabila membaca kenyataan di atas kerana selama ini untuk makluman semua allahyarham adalah salah seorang pemimpin dalam pembangkang yang boleh duduk dan berbincang sesama kita untuk memastikan nasib orang Melayu di Malaysia terus di bela.

Dalam Kenangan
Malah allahyarham sebelum ini tidak mempunyai sebarang masalah untuk sama-sama hadir dalam program-program yang di susun oleh pihak kerajaan persekutuan khususnya di Kedah sehinggakan ada dikalangan penyokong-penyokong pembangkang sendiri menuduh allahyarham sebagai tali barut UMNO.


Bukan orang lain yang menghina allahyarham , orang sendiri anak muda penyokong pembangkang jadi tak perlulah MMI ulas panjang-panjang.

INILAH ASAM GARAM DALAM DUNIA POLITIK YANG PERLU KITA FAHAM !!

Apa pun kita sedekahkan Al-Fatihah buat allahyarham Ust Azizan semoga roh beliau di tempatkan di kalangan orang-orang yang beriman.Amin.

Psst baik orang ni ..

MMI

No comments:

Post a Comment

Labels