Followers

Wednesday 11 September 2013

PANAZZ Eli Wong Ada Skandal Baru ??


Tengah jalan-jalan tadi tiba-tiba hujan lebat siap dengan angin lagi , fuh punyalah kencang sampai nak buka mata pun susah tapi MMI gagah juga membelah tujahan angin tu akhirnya berkat kesabaran berjaya juga sampai ke tempat yang nak di tuju.

Macam tu jugalah dengan cita sorang minah ni , kencang beb ! Sekencang masa isu dengan budak melayu tu .. Huih MMI dah jadi macam joyah murai la pula !! Huh tak boleh jadi ...

Cerita yang sedang bertiup kencang tu katanya si Eli ni ada skandal baru dengan editor Malay Mail !

Kita sedia maklum yang Exco Selangor bawah portfolio Pelancongan, Hal Ehwal Pengguna dan Alam Sekitar ini sememangnya seorang andartu yang tidak pernah sunyi dari menagih gersang pucuk muda. Kita juga sedia tahu pemimpin PKR ini bukanlah contoh terbaik untuk dijadikan role-model kepada masyarakat, namun kerana hati rakyat Selangor kawasan Bukit Lanjan yang sudah hitam dan tidak kenal dosa pahala, wakil kotor ini dipilih semula.

Tidak keterlaluan jika dikatakan yang Eli Wong adalah contoh pemimpin gersang seperti Ketua Umumnya Anwar Ibrahim namun masih boleh menyembunyikan kejahatan bertopengkan kebajikan. Hinggakan dijemput memberi ceramah di dalam surau kawasan Bukit Lanjan.

Tidak mahu melalut dengan lebih panjang cuma mohon pencerahan kepada Eli Wong apa yang sebenarnya sudah terjadi antara beliau bersama U-En Ng. Adakah kes yang sama seperti skandal seks beliau bersama pemuda Melayu tajaan DAP itu? Atau adakah selepas ini Eli Wong bakal cari mangsa baru untuk ditagih?  

Huh macam-macam hal , kita tunggu tengoklah apa pula nak jadi .. Untuk selanjutnya ampa boleh sambung baca kat SINI 

MMI

No comments:

Post a Comment

Labels