Followers

Wednesday 20 November 2013

ANWAR MENYELIT LAGI !!


Entah kenapa , angin tidak ribut pun tidak kenyataan terbaru Anwar Ibrahim jelas membuktikan beliau kini senak perut yang teramat sangat dan percayalah Anwar sedang melakukan "Reverse Psychology" dengan mengajak rakyat untuk sekali lagi percaya dengan kata-katanya DUSTAnya.

Semuanya berkisar kepada kenyataannya yang menafikan sebarang tuduhan daripada blog-blog pembangkang berkenaan BN membawa masuk 40 ribu pengundi Bangladesh sewaktu PRU13 yang lalu.

Sebaliknya Anwar menyalahkan blogger UMNO.


Ada ka patut ?? Memang sial dia ni , MMI yakin kat luar sana akan ada pencacai-pencacai yang tunduk mengangguk tanda bersetuju.Huh tak faham ! Kena nasi kangkang ka apa ??

Apa pun kenyataan Anwar itu sudah pun di jawab dengan panjang lebar oleh sahabat blogger Dr MiM.


Blogger pembangkang yang melaporkan 'warga asing Bangladesh' tapi bloggers UMNO yang dipersalahkan. Apakah Anwar sudah lost touch tidak dapat lagi memberikan jawapan lain yang lebih rasional dan boleh diterima ramai?

Seriously, Anwar sudah hilang punca mempertahankan diri dan pihak pembangkang ?

Dan pihak yang sebenarnya riuh mencanang-canangkan isu pengundi Bangladesh itu adalah pihak pembangkang sendiri. Mereka menabur persepsi jahat lagi buruk terhadap kerajaan dan memfitnah di mana sahaja termasuk facebook, blogs dan twitters.

Lihat bukti-bukti yang telah di dedahkan oleh blogger Dr MiM di SINI 

Kenal sangat dah orang Permatang Pauh ni !!!! Dah tak ada NILAI !!

MMI

1 comment:

  1. Anwar dah nyanyuk setaraf dengan nyanyuk Nik Aziz dan Karpal Singh.

    ReplyDelete

Labels