Followers

Friday 15 November 2013

BIADAP Sangat Ni !! Cinabeng Lahanat Semacam Ni Dah Tak Ada Rasa Hormat Dekat Melayu Lagi Ka ??



Susah kalau MMI tulis lebih-lebih !! Dari awal tersebarnya rakaman ini MMI dah buat keputusan untuk tidak lagi mahu menulis tentang insiden-insiden sebegini kerana hasilnya nanti mereka yang sebangsa dengan MMI yang beruniform kat atas tu kekal macam tu juga.

Kalau diikutkan dah banyak kali rakan pejuang maya yang seangkatan dengan MMI dah dedahkan tentang sikap puak-puak anak haram ni tapi JARANG sangat kita melihat tindakan di ambil oleh pihak berkuasa.

MMI yakin sesiapa sahaja yang melihat rakaman di atas sudah pasti akan bergerak urat-urat di seluruh badan dan muncul semacam satu rasa amarah yang cukup untuk membuatkan mulut kita mengeluarkan kata-kata kesat lagi hina melihat kepada tindak tanduk puak-puak bangsat yang tak sedar di untung kat atas sana tu.

MMI bukan menyokong sifat perkauman atau rasis tak bertempat tapi memandangkan puak-puak pendatang yang dah lama main api ni rasanya MMI perlu lebih RASIS sekarang.Biarlah MMI di caci atau di hina oleh mana-mana pihak kerana lagi lama kita berlembut lagi tulah puak-puak anak haram ni akan besaq kepala.

Cuma pesanan MMI kepada mereka yang sebangsa dan seagama , kita kena TEGAS dan kalau perlu gunakan ketegasan itu di tempat yang sepatutnya.

MMI dok tunggu juga ada atau tidak mana-mana orang yang pakai uniform dalam rakaman kat atas tu nak hayun si bangsat-bangsat tu ! Tapi tak ada dan MMI faham mereka sedang bertugas dan mencari rezeki halal cumanya kepada mereka yang punya kuasa TOLONGLAH jangan lagi kita korbankan MARUAH bangsa sendiri kerana sikap segelintir puak-puak MUSIBAT yang tak pernah reti berterima kasih ni.

Kalau lah masa dapat di undurkan dan MMI di beri kelebihan untuk bergerak kembali ke tahun sebelum MERDEKA nescaya MMI akan usahakan untuk pastikan puak-puak cinabeng bangsat ini di HALAU keluar dari tanah MELAYU.

HIDUP MELAYU !!

MMI

1 comment:

  1. penguatkuasa melayu dah takda kuasa lagi sejak pr menang

    ReplyDelete

Labels