Followers

Tuesday 5 November 2013

BONGKAR PAS Guna Jentera KHAS Di Sungai Limau !!


Tidak dapat di nafikan kemenangan PAS di Sungai Limau salah satunya berpunca daripada jentera khas yang di gerakkan secara menyeluruh apabila kelibat mereka mula di kesan sejak 2 hari lepas.

Rata-rata jentera BN tidak menyangka pasukan pembangkang akan menggunakan jentera khas ini dan sememangnya mereka begitu licik menyimpan rahsia sehinggalah kepada tempoh dan waktu yang sesuai barulah jentera-jentera ini di dedahkan.

MMI yakin di saat jentera ini mula di dedahkan sudah pasti UMNO dan BN tidak mampu melakukan apa-apa melainkan terkedu dengan apa yang sedang di lihat mereka.

Bagi MMI mudah dalam keadaan dan situasi itu strategi amat penting malah ianya mampu memberikan kemenagan kepada pasukan.

Sudah pasti ramai yang ingin tahu jentera khas apakah yang di gunakan oleh pasukan pembangkang dalam kempen di PRK Sungai Limau kan ?? Untuk itu MMI dedahkan kepada semua siapa mereka !!!
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v



Amacam gang ? Bagi MMI mudah pilihanraya bukan medan untuk anak-anak kecil ini di pergunakan sebegitu rupa tempat mereka adalah di sisi ibu dan bapa.Fokus mereka kepada pelajaran dan paling penting keselamatan mereka bukan boleh di buat main-main !!

Bayangkan apa akan jadi sekiranya berlaku sebarang kejadian yang tidak diingini sewaktu anak-anak kecil ini di KERAH untuk bertugas bagi pihak parti PAS ???

Sebagai Ibu atau Bapa yang bertanggungjawab mereka tidak akan sesekali membiar atau mendedahkan anak-anak kecil ini kepada sebarang kejadian yang tidak di ingini berlaku.

Cuma dalam kem PAS sahaja mereka menjadikan kanak-kanak ini sebagai jalan untuk menggaut keuntungan politik tanpa  memikirkan apa yang sedang atau bakal berlaku.

Senang cita siapa kita nak tegur puak-puak ni , lainlah kalau sehabat sesyurga mereka DAP sampai tunduk pun tak apa !!

MMI

No comments:

Post a Comment

Labels