Followers

Sunday 3 November 2013

DAP Bakal Ambil Alih Kempen PAS di Sungai Limau ??!!!!


Belum pun selesai proses pembuangan undi nampaknya PAS menerima tamparan sekali lagi dengan laporan wujud ketegangan di antara jentera yang bertugas di Sungai Limau.Ketegangan ini berlaku di antara jentera tempatan dan jentera luar sehingga berlaku pergaduhan.

Kejadian itu di laporkan berlaku di Kampung Pulau Emas Sungai Daun apabila ketua pemuda PAS cawangan Kampung Pulau Emas kena maki dengan jentera PAS dari luar yang yang dok buat pandai di tempat orang.

Malah jentera luar ini di khabarkan cuba mengawal jentera anak tempatan yang rasanya jauh lebih memahami kawasan sendiri..

Berdasarkan sumber menyatakan punca pergaduhan itu adalah kerana jentera PAS di Sungai Limau menolak sokongan daripada sahabat sesyurga mereka iaitu DAP.

Macam-macam dah berlaku gang !! Belum lagi sesi pengundian dan keputusan pun belum di umumkan dah bergaduh sana sini.Bayangkan kalau mereka menang nanti dah lah Kedah kini di bawah kerajaan Barisan Nasional agaknya apa akan berlaku ??

Silap-silap haribulan habis rakyat jadi mangsa !!!

Apa pun kita perlu sedar PAS sebenarnya hipokrit mengaku sahabat dengan DAP apabila mereka saling memerlukan tetapi menolak sokongan bila mana merasakan mereka kuat dan mampu bergerak sendirian.

Soalnya di mana kesepakatan yang di katakan wujud dalam Pakatan Haprak ???


Kalau tengok gambar kat atas ni PAS jadi backdrop ja untuk DAP , mungkin sebab tu kot jentera PAS di Sungai Limau marah ?? 

Oh ya sebelum terlupa bila Guan Eng dengan Kit Siang nak turun berkempen di Sungai Limau ???? Takkan hantar bendera dengan jentera ja kot !!!

MMI

No comments:

Post a Comment

Labels