Followers

Wednesday 25 December 2013

Rumah Terbuka Krismas , RBA KANTOI Fitnah @NajibRazak !! @KhairyKj @azwanbro @DrNovandri


Petang tadi telah berlangsungnya Majlis Rumah Terbuka Krismas Peringkat Kebangsaan yang diadakan di Padang Kota Pulau Pinang.YAB Datuk Seri Najib Tun Razak hadir bagi melancarkan majlis tersebut.


Turut bersama adalah barisan Menteri Kabinet serta kepimpinan UMNO dan Barisan Nasional malah sudah semestinya Guan Eng Ketua Menteri Pulau Pinang turut hadir.


MMI yang berada di sana turut teruja melihat sambutan rakyat pelbagai kaum dan agama yang sama-sama hadir bagi memeriahkan sambutan yang di adakan.

Jelas keakraban di antara kaum yang terjalin menjadi tarikan bukan sahaja kepada semua pihak yang hadir tetapi juga pelancong-pelancong dari luar negara yang turut mengambil kesempatan hadir.


Sepanjang majlis berlangsung keadaan cukup terkawal dengan persembahan pentas dan juga ucapan daripada wakil-wakil kepimpinan.

Namun dah nama pun PEMBANGKANG , puak-puak ini cuba juga untuk mencari kelemahan serta kesalahan sehinggakan mereka sanggup MEMFITNAH YAB Datuk Seri Najib Tun Razak sebagai seorang pemimpin yang tidak MESRA dalam salah satu laman page mereka.

Dalam masa yang sama mengangkat Guan Eng sebagai pemimpin MESRA.

Huh punya kemaruk nak memfitnah dah tak ada cara lain lagi ka ?? 

Maka timbullah persoalan apakah benar seperti mana yang di nyatakan oleh puak-puak musibat tu ?? Nah tengok ja gambar kat bawah ni ...




Nak mesra macam mana lagi bro ??

MMI

2 comments:

  1. Dikatakan mesra kalau kafir boleh guna kalimah Allah agaknya.

    ReplyDelete
  2. Mesra tu mcm buh kat kek "Yang Mulia pastor" itu la baru mesra kah kah kah

    ReplyDelete

Labels