Followers

Tuesday 31 December 2013

Samakah Puak-Puak GULING Dengan Mereka Yang Berhimpun Di MEKAH ??


MMI kadang-kadang malu dengan tindak tanduk puak-puak yang mengaku Islam dalam Pakatan Haprak ni.Bukan saja jadi pencacai pelengkap perjuangan puak-puak cauvinist tapi dah sampai ke tahap jadi pak angguk kepada apa saja keputusan asalkan ianya menentang kerajaan dan UMNO.

Mungkin kerana itu agaknya si Nizar ni boleh mengeluarkan kenyataan seperti di atas malah daripada apa yang MMI lihat ianya sudah pasti ada kena mengena dengan perancangan puak-puak kepala batu untuk turun berhimpun malam ini atas nama gulingkan kerajaan yang bersembunyi di sebalik TURUN.

Punyalah musibat sampai sanggup bandingkan umat Islam di Mekah dengan puak-puak bangsat pembangkang yang punya agenda politik semata-mata nak tunjukkan sikap mengHALALkan cara yang dah jadi amalan mereka selama ini.

Persoalannya sama ka bro ??  


MMI

2 comments:

  1. Bila lah lagi umat islam ini nak bersatu..apakah mereka yang terlibat dalam politik ini semuanya GILA atau dah dirasuk IBLIS...atau nak tunggu bala dari allah ..atau itu kah ajaran islam yang sebenar..bermusuhan ..atau umat islam kini sudah sesat dan lebih kafir dari kafir.. bertaublah.. bersatulah berdamailah....

    ReplyDelete
  2. bodoh macam sial rupa nya si nizar badut ni...itu menunaikan haji...patut lah perak dapat kat bn...bodoh macam babi nizar...

    ReplyDelete

Labels