Followers

Tuesday 31 December 2013

PANAZZ Lagi Email "C for Chaos" Di Dedahkan !!!


Nampaknya cerita tentang email masih belum sampai ke penamatnya , sebelum ini heboh tentang satu email yang mendedahkan perancangan rapi pihak pembangkang untuk menimbulkan huru-hara sewaktu berlangsungnya himpunan haram gulingkan kerajaan pada malam sambutan tahun baru.Baca SINI 

Kekecohan itu akhirnya menyebabkan si Rafizi di panggil oleh pihak Polis untuk mendapatkan keterangan.Dalam masa yang sama satu laporan Polis juga di buat oleh Rafizi supaya siasatan di lakukan terhadap 4 blog pro UMNO yang menyebarkan maklumat tersebut.

Kini satu lagi email di dedahkan dan isi kandungannya masih melibatkan orang yang sama iaitu Abdul Rahim Ghouse , Rafizi Ramli dan seorang lagi watak baru iaitu Piang Yow Wong.

Email berkenaan menunjukkan arahan Rahim Ghouse kepada Piang Yow Wong dan di CC kepada Rafizi Ramli berkenaan usaha pihak pembangkang dalam memanipulasi serta menyebarkan isu Altantuya pada May 2013 yang lalu.

Tidak ada sebarang kenyataan tentang BOM kali ini cuma pendedahan ini di buat oleh bidaman.blogspot. com salah satu blog yang di sebut oleh Rafizi sewaktu membuat laporan Polis.

PANASS !! Apa lagi yang di dedahkan oleh bedaman ?? Baca SINI ..

MMI

No comments:

Post a Comment

Labels