Followers

Thursday 16 January 2014

Puak Cina Ni Dah Jadi YAHUDI Dah !! .. Nak Sangat Ka ??


Bila di beri muka inilah jadinya sebab tu lepas ja PRU13 MMI dah tak percaya lagi dah dekat puak bangsat ni.Sebagai rakyat Malaysia , sekurang-kurangnya kita harus ada rasa hormat sesama kaum tapi sekarang ni dah semakin hilang semangat tu.

Tindakan puak-puak cina PKR dengan gang-gang pembangkang di Machang Bubuk Pulau Pinang ini amat keterlaluan sekali.Sedarkah mereka apa yang telah di lakukan itu membuktikan puak-puak cina bangsat ni langsung tak ada maruah ?

Ini saja ka nilai yang ada pada puak-puak cina cauvinist ? Dah lah bangsa pendatang tak sedar-sedar diri juga ?

Bagi MMI tindakan puak-puak cina ni sama ja dengan sejarah puak YAHUDI di Israel !

Sejarah telah membuktikan sewaktu bangsa YAHUDI di selamatkan ketika perang dunia kedua , mereka telah di tempatkan di tanah arab iaitu bumi Palestin kerana di sebelah Eropah sana berlaku pembunuhan etnik YAHUDI oleh Hitler dan tenteranya.

Setelah di berikan perlindungan , akhirnya mereka berperang pula dengan bangsa arab yang akhirnya negara ISRAEL di wujudkan.

Perkara yang samalah sedang berlaku di bumi Malaysia.


Mereka hilang rasa hormat terhadap orang Melayu yang satu ketika dulu memberikan persetujuan untuk puak pendatang ini menjadi warganegara.

Dengan pelbagai isu sensitif berlaku di negara kita sekarang , apakah tindakan puak-puak cina lahanat ini WAJAR ?

Atau puak-puak cauvinist ini nak sangat orang-orang Melayu BANGKIT ?

HARAM JADAH punya cina !!

MMI

1 comment:

  1. Kalau tuan badan sendiri si Ah Jib Kangkong tidak kesah orang2 cina ini 'berak' atas kepala dia,siapa lah kita rakyat nak bising perkara ni!

    alfie

    ReplyDelete

Labels