Followers

Sunday 5 January 2014

Unit Anal PAS Bakal Pertahan GEREJA ??


"I guarantee you barisan will lose every single christian voted if photos showing unit amal protecting the churches on new media" antara perkataan yang jelas membuktikan betapa puak-puak pembangkang kini berusaha sekeras mungkin bagi mendapat sokongan rakyat dan bagaimana PAS di kuda hitamkan oleh sahabat sesyurganya demi memenuhi tuntutan nafsu politik.

Entah apa lagi yang mampu MMI katakan selain daripada berpesan kepada puak-puak PAS berhentilah daripada menjadi BARUA kepada DAP !!

Agak kasar bunyi tu tapi itulah hakikatnya apabila sejak 2008 yang lalu PAS sering kali mengamalkan perjuangan "double standard"nya dengan sentiasa menyebelahi pasukan pembangkang waima dalam hal yang melibatkan agama Islam sekalipun.

Malah dalam beberapa perkara PAS sering kali menjadi pembela kepada DAP serta penjilat-penjilat tegarnya.

Paling menghairankan kenapa agaknya PAS sentiasa mempertahankan sahabat mereka sampaikan dalam isu penggunaan kalimah Allah sekalipun mereka adalah sebahagian daripada bangsa Melayu yang menjadi pembela.



Baca dan faham ayat di perenggan terakhir , Mujahid secara terang-terangan bukan sahaja mempertahankan tindakan penggunaan kaliah Allah oleh bukan Islam tetapi turut menjadi pembela sebenarnya dengan mempertikaikan tindakan JAIS.

Namun seperkara yang harus rakyat khususnya orang-orang Islam tahu adalah sesama PAS pun mereka sebenarnya sudah jauh berbalah namun di diamkan kerana kepentingan politik PEMBANGKANG.

Lihat video di bawah..


Nampakkan ? Jadi pandai-pandailah buat keputusan sama ada terus kekal atau tinggalkan perjuangan PAS yang semakin songsang tu.

MMI

1 comment:

  1. Ikut kata MYR, Dato' HD tu jahil dan bodoh la. Tuan Tuan Mufti, Ahli Majlis Fatwa pun jahil dan bodoh. Dia je yg alim dan bijak.

    ReplyDelete

Labels