Followers

Monday 17 February 2014

Cerita LAWAK Hujung Minggu Di Kedah !


Ada cerita lawak yang MMI rasa kena kongsi dengan ampa semua , maklumlah semua cita politik ja sekali sekala kita layan cita lawak pula.

Al kisahnya pada hari cuti hujung minggu baru-baru ini sekumpulan penyokong parti PAS telah mengadakan satu demontrasi membantah kenaikan kos sara hidup.

Maka bertempik soraklah penyokong-penyokong PAS tu sedang orang lain sibuk dengan urusan masing-masing.Ada yang tengah membeli-belah , ada yang membawa keluarga makan dan ada yang sibuk dengan kerja-kerja seharian.


Beginilah keadaannya sanggup berdiri di bawah pancaran terik matahari semata-mata nak perjuangkan nasib rakyat walaupun pada hakikatnya kerajaan bukan sahaja berusaha malah sentiasa berusaha untuk memberikan yang terbaik kepada rakyat.

Di pendekkan cerita , bila ada aktiviti semacam ni tengah panas pula tu tak terasa lapar dan dahaga ker ?

Haaa kat sinilah yang paling menarik rupa-rupanya kekentalan semangat mereka-mereka ini berdiri dan memekik di bawah sinaran mentari yang panas itu di buat setelah pada awalnya telah menghadirkan diri mengikuti satu himpunan lain.

Himpunan apa pula ?


Tu dia ! Himpunan di SP Inn bagi puak-puak ni melantak dulu kasi kenyang-kenyang sebelum berdemo.Huh bila dah beratur dan melantak macam ni mesti ada pihak yang sponsor ye tak ? Sapa yang sponsor tu Bang Aji ?

Oh ya ! Melantak macam ni ada pula duit kan ? 

kredit sumber 

MMI

No comments:

Post a Comment

Labels