Followers

Saturday 22 March 2014

Inilah Masalahnya Bila Otak Di Lutut !!


Inilah masalahnya apabila terlalu taksub dengan politik , di saat rakyat pelbagai bangsa memberikan tumpuan kepada kehilangan pesawat MH370 masih ada mereka yang bangsat cuba mengambil kesempatan.

Kalau MMI ada di tempat tersebut pada ketika barua-barua ini sedang menulis pasti penampaq boya akan singgah di pipi mereka.Bodoh lagi tak boleh di ajar !

Mungkin 2 BARUA ni tak terkesan dengan insiden kehilangan pesawat MH370 dan mungkin tidak ada saudara mara mereka yang terlibat.Di sebabkan itulah mereka mengambil keputusan untuk bertindak sedemikian dengan langsung tidak menghormati ahli keluarga yang sedang bersedih.

Susah bila babi di biarkan berkeliaran ni !!

MMI

4 comments:

  1. Memang banyak babi-babi diternak oleh Pok Nik bekeliaran di Selangor ni. Sini cari makan sini juga tempat berak, dasar babi.

    ReplyDelete
  2. Pork Nick tu WAHABI.. bila WAHABI ni mana dia peduli dh ulama2 lain.. jd klu di abuat xbetul pun dia tetap bangga dan rasa riak utk ke syorga..
    so macai2 didikan Pork Nick skrg ni hasil dr 23 tahun apa yg ada dlm kepala otak Pork Nick..
    jika org lain bersedih berdoa dan bersolat utk MH370.. macai2 ni masih gila duit.. duit tu Allah tk izin jatuh ke tgk puak2 munafik PAS>.sbb bila duit tu dpt mereka akan jd lebih jahat dn angkuh..

    moralnya.. itulah jiwa pencacai PAS.. mereka jauh dr akhlak..tidk ada belas ihsan kesusahan org lain. yg ada dlm hati mereka ialah mcm mana nk isi temolok perut mereka dgn wang dan kekayaan..

    ReplyDelete
  3. ni dah masuk peringkat sudah lah bodoh dan tak bertempat pulak tu.....yg siap buat 'finger cross' tu apahal?

    ReplyDelete
  4. ni yang dikatakan bodoh tak percaya.

    ReplyDelete

Labels