Followers

Thursday 13 March 2014

MEMALUKAN Media Asing Tuduh Malaysia Guna SIHIR

Tak payah MMI muatkan video aksi pasangan Do Re Mi atas tikar terbang sebab dah ramai pihak yang sedia maklum tentang kejadian tersebut.Namun apa yang mendukacitakan adalah laporan yang di keluarkan oleh media asing khusus berkenaan upacara kurafat tersebut.

Berdasarkan sumber terjemahan bagi laporan di atas menyebut "sihir usaha terakhir rakyat Malaysia untuk selesaikan misteri kehilangan kapal terbang" cukup memalukan.

Inilah bahananya apabila pihak-pihak seperti ini (bomoh) yang perbuatanya jelas menyimpang daripada amalan dan ajaran agama Islam di biarkan mengambil tempat dalam situasi seperti ini.

Pada pandangan MMI mereka ini tidak lebih dari mencari publisiti murahan.

JAKIM sudah pun mengeluarkan kenyataan dan MMI rasa wajar pihak-pihak tertentu SEGERA mengambil langkah-langkah sewajarnya membendung perkara-perkara kurafat seperti ini.

Bukan sahaja menyalahi ajaran agama Islam tetapi turut memburukkan Islam itu sendiri.

Jangan lupa dunia mungkin tengah tertawakan kita !!

Psst kita terima mereka yang punya asas dari segi hukum hakam Allah bukan mereka yang mengarut dan gila babi macam tu...

MMI

3 comments:

  1. bomoh tue yang datang sendiri bukan di jemput pun...dia nak kan perhatian lah tue..bohong lah kalau dikatakan ada pemimpin kerajaan yang jemput dia..

    ReplyDelete
  2. Patut kena panggil tarian naga dong dang dong dang, colok dan bakar kavadi sekali untuk menunjukkan Malaysia ini berbilang kaum dalam menghadapi musibah ini.

    Aku takda nampak muka gelap & mata sepet pun yang beria-ia membantu, tapi lebih menimbulkan kekalutan dan jenaka bagi mereka.

    ReplyDelete
  3. ni bomoh cari makan..bodoh tak bertempat..

    ReplyDelete

Labels