Followers

Thursday 6 March 2014

Telur Busuk , Mana Unit ANAL Mat Sabu ???


Semalam dalam ceramah di Permatang Pauh Teresa Kok jalang PKR ni naik meraban sebab secara tiba-tiba sahaja beliau menerima salaman telur busuk dari seorang lelaki yang tidak di kenali.Gegak-gempita sekejap ceramah puak-puak pembohong yang turut di hadiri oleh Leman yang tak lawak tu , orang tua PAS yang mengaku "the walking Al-quran" termasuk Timbalan Ketua Menteri Pulau Pinang 1 dan lain-lain.

Bab pembohong jangan cakap lah sampai ada sorang penceramah tu siap jilat ludah sendiri , rasanya MMI tak payah nak ulas panjang cuma nak tanya satu perkara mana pi UNIT-UNIT ANAL PAS MAT SABU yang mengaku nak jadi BODYGUARD si Teresa ni ?

Sepanjang kejadian tak nampak pun puak-puak ni melainkan penyangak PKR ja !!



Itu baru sorang beb .. kalau ramai lagi agaknya apa jadi ?

Apa yang berlaku sebenarnya membuktikan orang tak suka dengan si Teresa ni , jadi jalan mudah puak-puak musibat oi ampa jangan bawa dia pi mana-mana lah biaq dia dok di rumah ja.Sebab kalau bawa kluaq pun bukan ampa jaga !

Baca selanjutnya di SINI

Mat Sabu mana UNIT ANAL HANG !!!!

MMI

2 comments:

  1. Ingin dingatkan kami sudah ada lebih kurang 300 biji telur busuk khas untuk teresa ....tunggula ....kami tak akan maafkan teresa kook ni .....sejauh mana teresa berjaga jaga ....satu hari dia pasti akan lupa ........Kami orang Melayu tidak akan lupa walaupun sesaat.......ingat tu

    ReplyDelete
  2. macam kata Teresa Cock masa hina melayu.."Itu gurauan maaa.." takkan le Gurauan Telor busuk marah kot wahai Teresa Mother of Pig Teresa.."Itu Gurauan Maa..."

    ReplyDelete

Labels