Followers

Thursday 26 June 2014

Antara Line INTERNET & Aksi SELFIE


Hari ini merupakan antara hari yang amat mengecewakan MMI apabila kuasa gelombang tahap dewa yang dijanjikan oleh pihak yang menguruskan berkaitan hal ehwal line internet tidaklah berlaku seperti mana yang dijanjikan.

Ada beberapa perkara yang telah pun tertangguh disebabkan janji kuasa gelombang tahap dewa itu tidak berlaku seperti mana yang dijanjikan.

Justeru itu maka MMI terpaksa memperlahankan sedikit rentak tari artikel di blog MMI kerana kesulitan tersebut.Harapnya dapatlah kuasa gelombang tahap dewa itu kembali baik dan seterusnya mampu membuatkan MMI kembali tersenyum.

Untuk makluman semua pihak yang sering kali menjanjikan kuasa gelombang tahap dewa kepada mereka-mereka yang lain kalau boleh tu tengok-tengoklah sama perihal servis yang ampa berikan.

Bukan apa kesian dekat orang lain mereka sentiasa membayar setiap bulan tetapi servis tidak sebaik yang dijanjikan iaitu kuasa gelombang tahap dewa.

Tahukah kamu wahai pihak yang menjanjikan kuasa gelombang tahap dewa , MMI hampir-hampir melakukan aksi selfie sebentar tadi kerana terlalu tertekan dengan kuasa gelombang tahap dewa yang tidak seberapa itu.

Namun MMI masih bernasib baik kerana terbaca satu artikel berkaitan aksi selfie yang telah menyebabkan MMI kembali bertenang buat seketika.

Apa pun kepada pihak yang berkenaan TOLONGLAH jangan buat macam ni kesian dekat pengguna OK !!

MMI

Cerita aksi Selfie yang ampa kena baca.. (gambar kat atas tu)

Seorang wanita maut selepas berkongsi gambar 'selfie' semasa dalam perjalanan ke sebuah majlis di Amerika Syarikat.

Collette Moreno, 26, yang duduk di tempat duduk penumpang maut dalam insiden itu apabila kereta yang dinaiki bertembung dengan kenderaan lain ketika pemandu cuba memotong sebuah lori.

Kereta yang mereka naiki bertembung dengan kenderaan lain dari arah bertentangan, lapor sebuah portal. 

Pemandu kereta tersebut, Ashley Theobald merupakan sahabat baik kepada mangsa. Ketika insiden itu, mereka dalam perjalanan ke Tasik Ozarks di Missouri dan memakai tali pinggang keledar.

Theobald, 26, berkata, dia cuba untuk memintas lori yang mengeluarkan banyak asap semasa kejadian. Moreno merupakan penghidap asma dan asap menyebabkan dia batuk.

"Saya cuba untuk memintas dan sebuah lagi lori datang dari arah depan," ujar Theobald.

Lapan minit sebelum kejadian, Moreno mengambil gambar 'selfie' bersama Theobald, yang menunjukkan mereka sedang menikmati perjalanan tersebut.

Peronda Lebuhraya Missouri berkata, Theobald boleh didakwa atas pemanduan cuai.

Sumber: SinarHarian

No comments:

Post a Comment

Labels