Followers

Sunday 29 June 2014

FITNAH Dah Jadi ULAM Waktu Depa Melantak


Kita sering kali mendengar ungkapan TARIK BALIK ! TARIK BALIK ! TARIK BALIK ! dan semua itu selalunya berlaku dalam sidang Dewan Rakyat mahupun Sidang DUN.Tetapi sukar sekali untuk kita mendengar ianya diungkap atau dilaungkan di luar daripada kedua-dua tempat tersebut.

Bukan apa MMI selalu tengok kalau berlaku dalam Dewan Rakyat , wakil-wakil rakyat kita ni mengalahkan budak pra sekolah , rasanya kalau boleh nak berdiri atas meja sambil isap air krim kemudian lompat-lompat bagi ruih-rendah dewan.

Apa raaa sikap macam ni orang INDON kata GOBLOQ !!!!

MMI bukan apa cerita politik dan main hentam ikut suka puak pembangkang ni kadang-kadang macam tak ada adab langsung.Fakta kemana tah apa-apa hantam bagi benda tu jadi isu kemudian habih merata tempat tersebar puak pembangkang tepuk tangan sedangkan merekalah yang sering kali berkata dan menyebut bahawa politik memfitnah itu adalah politik keterlaluan dan bukan pilihan mereka.

Kepala hotak ampa !!

Isu pembinaan kasino kedua di Malaysia yang dihebohkan oleh si Azmin Ali bukanlah satu kenyataan berfakta.tetapi setakat "hear say" atau MMI kategorikan sebagai FITNAH semata-mata.Tak percaya protal pro pembangkang siap sebarkan lagi !!


Betul ker bro ?? Malah Anwar Ibrahim pun turut mencanang perkara yang sama dalam ceramahnya sebelum ni , apa cerita ? Baca Sini ....  Ada bukti ker ? Sebagai pemimpin pembangkang dah kaji habis ker ?


Nahh semuanya dah dijawab so sekarang ni hanya ada 2 perkara sahaja yang boleh dilakukan oleh puak macai pembangkang tu ! 

1.Mohon maaf segera kepada pihak kerajaan
2.BUKTIKan tuduhan tersebut jika GAGAL bersedia untuk menerima tindakan SAMAN

Agak-agak ampa macai dua beranak tu berani buat dak ?

Kalau rasa-rasa depa tak berani KEMENTERIAN KEWANGAN tolong SAMAN KeadilanDaily dan dua macai tersebut !!

Kes Closed !

MMI

No comments:

Post a Comment

Labels