Followers

Sunday 1 June 2014

PANAIH DYANA Rupanya Ahli UMNO ? Siapa Yang RAHSIAkan ?


Semalam sewaktu keadaan sedikit genting berikutan keputusan PRK Teluk Intan , MMI secara kebetulan berada bersama-sama dengan jentera-jentera yang begitu yakin pada awalnya Dyana akan menang.Tak perlulah MMI ulas siapa mereka cukup sekadar menyebut terdapat perbezaan di antara kami.

Dalam bercakap soal politik di Teluk Intan , ada di antaranya yang sebelum itu begitu yakin akan kemenangan Dyana mula membuka cerita...Cerita yang mungkin di simpan elok-elok sebelum ini dan kalau boleh langsung tidak mahu bocor.

Ada seorang lelaki yang bahasa Melayunya sedikit tunggang langgang petah berbicara perihal kedudukan undi kedua-dua calon yang hampir menyamai antara satu sama lain.

"Ini macam punya cerita , belum tentu kita punya Lyana boleh menang woo"

"Itu BN ada can punya , kita punya atas sudah silap pilih ... itu Lyana UMNO punya orang , dia sudah kasi perangkap sama kita" !!

Satu kenyataan yang mengejutkan MMI sebenarnya , apa benar Dyana orang UMNO ?

Hahaha sukar untuk di jelaskan melainkan pihak pengurusan keahlian UMNO Malaysia yang mengesahkannya.

Walaupun MMI terkejut tetapi dalam hal ini sebenarnya ia tidak menjadi hal sebabnya setakat jadi ahli tapi tak aktif dan tak pernah membantu parti ... berlambak lagi ada kat luaq sana.Itu pun kalau benar cakap si mamat yang tak petah berbahasa Melayu tu.

Jadi dalam isu ni lantaklah yang penting si Dyana tu dah pun di tewaskan , tak ada jadi barahnya pun !

Namun kalau bab si ibu Yammy tu memang semua orang dah tau dia ahli UMNO.

Jadi memandangkan si Yammy ni yang secara terang-terangan ahli UMNO maka adalah lebih baik dan terbaik untuk UMNO Malaysia dengan kadar segera memecat si Yammy tu daripada parti.

Buat menyemak ja ada ahli macam ni , perjuangan apa ???? 

Setakat artikel ini di tulis MMI berani kata para blogger pro UMNO sudah pun membuat desakan yang sama supaya UMNO segera pecat si Yammy ni..KLIK SINI 

Berbalik kepada Dyana pula , ampa rasa dia ahli UMNO ka ?? huhu...

MMI

7 comments:

  1. Puak2 cauvinist ni mmg mcm tu habis madu sepah dia buang ler

    ReplyDelete
  2. Yang percaya sangat ...ada sapa sapa suruh..sebab tu kena guna akal bukan kepala lutut..

    ReplyDelete
  3. dyana mempunyai cita2 yg tinggi.. dia berjaya menyusup masuk kedlm DAP dan mendpt kepercayaan utk jd calon.. mungkin selepas menang dia akan menawarkan harga tertentu utk lompat parti.. cara mudah buat duit. melihat kpd penglibatan ibunya didlm perkasa kita pun tak tau apa agenda perkasa yg membisu seribu bahasa. tetapi apakan daya hajat tak sampai.. mungkin org cina dpt menghidu strategi beliau. org cina pandai berpolitik drpd bg undi kat dyana yg blm tau penghujungnya lbh baik bg pd mah yg sebangsa dgn mrk.. setidaknya ada juga menteri dr bangsa mrk..

    ReplyDelete
  4. Dia mmg sbnrnya ahli UMNO.

    ReplyDelete
  5. dyana ada nama dan ada no mykad. Ketua bahagian atau Ibu Pejabat UMNO mampu menyemaknya dalam masa tidak sampai sesaat.

    Kenapa UMNO bengap bab ni...terhegeh hegeh nak sahkan sesuatu.

    ReplyDelete
  6. So what? Dia ahli UMNO yang telah menderhaka dan mengkhianati parti.

    ReplyDelete
  7. Aku suka kalu gundik LK Sial ni ahli UMNO. Itu menunjukkan yang DAPpigs dah kena tiau kao2 dek UMNO. Dah tak dak ahli DAPpigs lain ke yang ko pilih jadi calun??? Ahli UMNO juga pooooojaan di hati...kahkahkah....

    ReplyDelete

Labels