Followers

Sunday 27 July 2014

TERKINI ISRAEL Di SERANG !!!


Puak Yahudi laknat ni bukanlah puak yang berani sangat , mereka angkuh apabila punya keupayaan dari segi persenjataan yang canggih selain daripada sokongan pihak-pihak seperti Amerika Syarikat.Jika diamati beberapa insiden serangan roket pejuang Al-Qassam sebelum ini , jelas YAHUDI adalah bangsa paling bangsat yang tidak punya keberanian seperti mana anak-anak muda Palestin yang berbekalkan batu dan lastik.

Kini mereka tahu bahawa orang Islam di bumi Palestin bukan lagi mereka yang dulu boleh ditekan dan diusir.Mereka kini sudah tidak sabar lagi dan bangun berjuang walaupun kekurangan dari segala segi.Kesannya warga YAHUDI itu kini hidup dalam ketakutan.

Untuk rekod sememangnya terdapat serangan roket oleh Briged Al-Qassam terhadap Israel namun ada satu lagi serangan yang membuatkan MMI bertepuk tangan tanda setuju sangat dengan apa yang telah dilakukan oleh sekumpulan mereka yang mengaku pro-Palestin ini.




PEMAIN BOLASEPAK ISRAEL KENA BELASAH PENYOKONG PRO-PALESTIN
Penyokong pro-Palestin telah membelasah pemain bola sepak Israel ketika perlawanan persahabatan antara kelab bola sepak dari Israel, Maccabi Haifa dan kelab dari Perancis, Lille di Austria sehingga pengadil terpaksa menghentikan perlawanan.
Dipetik dari Mynewshub, penyokong pro-Palestin dikatakan telah meluru ke pemain Israel dan mula mencetuskan pergaduhan.
Bagaimanapun, sebahagian besar pemain Maccabi Haifa sempat meninggalkan stadium tanpa sebarang kecederaan serius.
Insiden ini merupakan salah satu sokongan masyarakat dunia yang mengutuk serangan zalim tertera Zionis terhadap penduduk Palestin di Semenanjung Gaza sejak dua minggu lalu.sumber 
Terbaiklah .. Ini yang sepatutnya masyarakat dunia lakukan hari ini , selain daripada bantahan serta bab-bab boikot ni kita harus halau puak-puak ni kalau terjumpa.Kepada mereka yang bagi penendang kepada puak YAHUDI tu MMI ucap TAHNIAH !!

MMI

2 comments:

  1. Jgn biarkan sehari pun hidup anda berlalu tanpa berdoa Qunut Nazilah. mudah2an menjadi bom2 ghaib yg akan menghancurkan keturunan babi zionist laknatullah selama2nya.

    ReplyDelete
  2. kat sekitar kita ade tak mat yahudi? dh lama tk main bola ni.

    ReplyDelete

Labels