Followers

Sunday 3 August 2014

CELAKA !! Patutlah Rayer MAKI Sana Sini .. CELAKA !!


Celaka !! Huh artikel ni pastinya akan dipenuhi dengan perkataan Celaka sebab ceritanya pun berkisarkan kepada celaka.

Isu celaka ni memang dah melekat elok dengan si Rayer yang pihak berkuasa setakat ambil keterangan ja , tindakan nak tahan ka apa ka tak dengaq la pula tapi kalau orang Melayu bukan takat tahan siap pi cari lagi Celaka betoi !! 

Tapi dalam celaka-celaka Rayer ni kurang-kurang dia puak sebelah sana yang memang kita tau kurang ajaq dan cukup terkenal dengan sikap celaka mereka.Namun apa yang bakal ampa saksikan di bawah ni lebih dari celaka !!





"Saya akan memberi sokongan sepenuhnya kepada Lim Guan Eng untuk membangunkan industri perlancongan di Pulau pinang. Ini kerana saya nampak dibawah pimpinan beliau, industri perlancongan di Pulau Pinang berkembang pesat!! Kalau Lim telefon saya, saya akan sampai pada masa yang terpantas untuk menolong dia."

Yang pasti Nazri ni selalu buat kepala dia selain daripada jarang kita tengok kemesraan dia dengan pemimpin UMNO dan BN yang lain.Kalau ada pun rasanya boleh kira ja...

Soal nak tolong Pulau Pinang dalam hal industri pelancongan MMI tak ada masalah tapi sampai jilat Guan Eng itu kerja celaka.Awat negeri lain pelancongan tak bagus ker bro ???

MMI tak mau sentuh tentang ligat kat luaq sana tapi kalau dah sampai ke tahap itu , MMI suka nak ingatkan air yang tenang jangan di sangka tiada buaya.

Ampa kena ingat tu !!! 

MMI

7 comments:

  1. Musang berbulu ayam, gunting dalam lipatan, telunjuk lurus kelingking berkait..itu sesuai dengan sinazri yang pro cina ni..dia tak tahu nanti kalau DAP memerintah dia jadi anjing belaan..

    ReplyDelete
  2. Padan muka melayu..padan muka Najib...patutnya simalaun ni dari dulu lagi ditolak..tapi nak buat camna perwakilan masa pergong ..bengong

    ReplyDelete
  3. Nazri Aziz adalah satu Menteri yang tak PATUT KEKAL DALAM JEMAAH MENTERI .. DI KELANTAN ADA SATU BUDAK CINA .. KERJA NYA TUKWNG MOSAIC.. SEKARANG DAH BERGELAR DATUK .. HOTELNYA DULU NAMA : SQUARE POINT .... SUNNY NG ADALAH PEROSAK GADIS MELAYU DENGAN SOGOKAN WQNG RINGGIT .. SUNNY NG DENGAN NAZRI AZIZ .. DI IBARAT ADIK ABANG MAKAN SEPINGGANG.. .. KALU DGN LIM GUANG ENG .. SERUPA JUGOK ..
    ORANG MACAM NI NAK DI BUAT PEMIMPIN !!!?

    ReplyDelete
  4. Tumbang boss dia, barulah tumbang si nazri ni.. Selagi tak tumbang boss dia, menyalak la puas2 ada dia kesah..

    ReplyDelete
  5. Semua penjilat penjilat Cina diMAlaysia harus dihapuskan, baik UMNO mahupun PAS.

    CINA BANGSAT=Penghasut Celaka Negara.

    ReplyDelete

Labels