Followers

Thursday 21 August 2014

Dulunya Tuduh MAHAZALIM Sekarang Puak PAS Nak Tun Sambung Jadi PM Pula ?!!


Kadang-kadang betullah macam yang orang cakap puak-puak ni main ikut sedap hati ja , kira yang mana boleh untung , balun  ! janji dapat kredit.Hah itulah yang berlaku terhadap seorang pemimpin PAS ni.

Naib Presiden PAS, Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man berkata Datuk Seri Najib Razak perlu meletak jawatannya kerana prestasinya yang jauh lebih buruk berbanding Tun Abdullah Ahmad Badawi.Malah beliau turut mendakwa sepatutnya bekas Perdana Menteri itu perlu membuat desakan yang lebih keras kerana teguran dan penarikan balik sokongan tidak memberikan kesan memandangkan Tun Mahathir sudah berada di luar kerajaan.

Cuba ampa tengok sat , hati punya busuk bukan main ! Bila benda berlaku dekat UMNO ja sepantas kilat puak-puak haram jadah ni akan mula buka mulut tapi bila kena batang hidung sendiri huh mulut macam kena kunci.

“Sekiranya Najib bermaruah, Najib pasti akan meletakkan jawatannya sebagai Perdana Menteri sekarang” katanya dalam laporan yang disiarkan Harakah Daily.

Alo brader , MMI nak juga tau macam mana dengan puak-puak yang mengaku ulama dalam PAS tu ? Mana pi pendirian depa ? Sat boleh kata ini pendirian kami !! Last-last lunyai dek budak-budak Anwar ja !!!

Hampeh bro MUNAFIK terok sangat , awat yang tak buka mulut luas-luas minta supaya puak-puak ulama tu letak ja jawatan dari PAS sebab ulama dengan MUNAFIK ni kena jauh-jauh bro !!!

Untuk makluman ampa semua MMI paling suka satu statement si Pak Brahim ni sebabnya dah semacam orang hilang akal jadinya.Jika dulunya , semua perkara ada saja yang tak kena kini manusia yang pernah digelar mahazalim itulah yang dimahukan oleh si Pak Brahim ni untuk terus menjadi Perdana Menteri.

“Sepatutnya Tun Dr Mahathir sambung lagi jawatannya sebagai Perdana Menteri, tak patut berhenti sebab wawasannya belum tercapai. Kalau Tun Dr Mahathir berhenti dan lantik siapa-siapa pun untuk menggantikannya, wawasannya seperti yang digariskan dalam Wawasan 2020 tak akan tercapai,” katanya.

Inilah contoh paling baik untuk ampa semua kaji tengok apa sebenarnya yang berlaku dalam PAS .. MUNAFIK !!!

MMI

5 comments:

  1. Ciri kebatilan, pendirian berubah mengikut keadaan.

    ReplyDelete
  2. Munapikk.....tu yg tepat...

    ReplyDelete
  3. betolll munafik tahap gila babas

    ReplyDelete
  4. Sedapnya kalau tang UMNO..tapi pusing U yg mursyidul Am dgn Presiden PAS buat..tak pula pandai dan berani nak cakap suruh letak jawatan...terutama Nik Ajis..dulu lagi kata kalau Tun M berundur dia akan terus berundur...tapi ada dia buat??? Mungkin nak mampus atas kerusi MURSHIT DOL AM kot...Tuang Brahim cakap la kalau berani....

    ReplyDelete
  5. ITULAH PAS DULU, KINI DAN AKAN DATANG

    ReplyDelete

Labels