Followers

Wednesday 24 September 2014

Nik Aziz Ulangi Doa Pecah Perut Di #PengkalanKubor


PRK Pengkalan Kubor yang berbaki satu hari sahaja lagi semakin panas apabila Mursyidul Am PAS , Nik Aziz mengulangi doa pecah perutnya semalam.Dalam satu ceramah di belakang Masjid Kampung Geting Pengkalan Kubor semalam , Nik Aziz sekali lagi berdoa !!

Cuma kali ini bukan untuk memecahkan perut sesiapa tapi berdoa supaya Allah mengerat lidah dan butakan mata pengundi supaya tidak nampak kecuali nampak bulan sahaja.



Entahlah doa jenis apa ni dan MMI tertanya sebagai parti yang mengaku pejuang Islam kenapa tidak Nik Aziz berdoa supaya Allah berikan kekuatan pada umat Islam di Malaysia ? Bukankah itu jauh lebih baik daripada mendoakan perkara yang menjurus kepada hal kepentingan politik kepartian ?

MMI

5 comments:

  1. Yang nyata nya kartun popeye semata-mata... he..he.. sosek..

    ReplyDelete
  2. Anwar Ibrahim menjawat Jawatan Penasihat dgn gaji RM1.00 sebulan.

    PKR memerintah Selangor drp 2008 hingga 2014, hampir 7 tahun..., 84 Bulan

    Anwar Ibrahim dah sapu RM13 JUTA. maknanyer,

    GAJI ANWAR SEBULAN kurang lebih RM154, 761.90 SEBULAN.

    ReplyDelete
  3. doa macam ni selalu dilafazkan oleh nik aziz, kenapalah niz aziz ni tak insaf2 disaat umur pun dah menjangkau 90 tahun, kalau betul perjuangan pas tu betul, dah lama Allh makbulkan doa nik aziz tapi sampai sekarang pun pas masih berhempas pulas melawan arus berpuluh tahun lamanya masih duduk ditakuk tu juga Allah masih tak makbulkan doa nik aziz mesti ada sebabnya.

    ReplyDelete
  4. nik aziz tak berani lagi nak doakan undi umno pecah perut, sebab dia sekarang pun dah pecah perut, tak lama lagi dia juga akan mengalami kelu lidah untuk bercakap sebab apa yang didoakan akan berbalik pada diri sendiri. Wallahualam

    ReplyDelete
  5. Nik ajis ini manusia yg terhijab dr hidayah Allah. Luaran shj nampak berkulitkan Isle, tp jiwa dan buatannya sama shj dengan org2 kafir. Doa melaknat dan keburukan ini doa org2 arab jahiliyyah.
    Kenapa Nik Ajis xnk doa hancurkan kafir DAP?
    Atau kenapa tidka doakan keselamatan dan kesejahteraan umat Islam?

    Doa burk itu akan brbalik pd Nik Ajis.. tunggulah. Teguran yang Tuhan bei beri pdnya tidak dipedulikan. Ada yg ckp di adah mati tempoah hari. Jd skrg dh panjng umur mula jd syaitan semula??

    ReplyDelete

Labels