Followers

Thursday 16 October 2014

Siapa FITNAH KJ ??

Menteri Belia dan Sukan, Khairy Jamaluddin hari ini menafikan satu artikel yang bertajuk 'Dr Mahathir seperti orang terdesak' adalah kenyataan daripadanya.

Dalam catatan terbaharunya di laman Facebook, Khairy yang juga Ketua Pemuda UMNO, menegaskan tidak pernah membuat kenyataan tersebut selain sudah membuat laporan polis berhubung penyiaran artikel berkenaan.

"Musim politik fitnah semakin hangat. Yang terbaru adalah 'artikel' kononnya saya buat komen tentang Tun Dr Mahathir.

"Artikel tersebut ditulis dalam stail berita portal. Namun tiada tajuk portal, tiada nama penulis, tiada pautan rujukan.

"Saya menafikan sekeras-kerasnya artikel ini. Saya tidak pernah buat kenyataan tersebut terhadap Tun Dr Mahathir," katanya dalam catatan itu.

Khairy turut melahirkan rasa kesal terhadap kumpulan yang 'menyerangnya' berhubung artikel berkenaan.

"Saya juga amat kesal dengan mereka yang menyerang saya tentang artikel ini tanpa usul periksa atau sebarang usaha untuk mengesahkan perkara tersebut," ujarnya.

Katanya lagi, adat berpolitik kini dilihat semakin mencabar dan setiap tindakan di dalam berpolitik harus berdasarkan hujah.

"Dalam politik ada kawan, ada musuh. Kita tidak boleh harap semua suka atau menyokong kita. Tetapi dalam kita memusuhi orang, agak-agak lah sikit cara kita berpolitik.

"Takkan sampai sanggup buat fitnah macam ini. Kalau nak lawan, lawan dengan hujah. Lawan dengan tindakan demi rakyat. Tak payah nak main politik sampah macam ini," jelasnya.astroawani

MMI

1 comment:

  1. Dah tu...hanya dengan politik sampah je golongan2 pakatan dapat meraih sokongan.
    Pakatan dan Sampah, berpisah tiada.

    ReplyDelete

Labels