Followers

Friday 27 February 2015

Cina Penang Campak Gambar Guan Eng Dalam TONG SAMPAH !!!

Kejutan ??

Sesuatu telah berlaku di Pulau Pinang semalam melibatkan kaum cina yang kita tahu banyak spin waktu PRU13 lalu apabila pakat-pakat sokong DAP !

Ceritanya macam ni , Malam tadi Persatuan Chew Jetty di Weld Quay, Pulau Pinang menganjurkan majlis sambutan Tahun Baru Cina. Pada dua Pilihanraya Umum yang lalu penduduk-penduduk Chew Jetty memberikan sokongan padu kepada DAP.

Namun begitu pada malam ini, Chew Jetty tidak menjemput Ketua Menteri Pulau Pinang dan lain-lain wakil rakyat DAP ke majlis mereka. Malah gambar Ketua Menteri Pulau Pinang yang sebelum ini tergantung di dinding dewan Chew Jetty telah diturunkan dan dicampakkan ke tong sampah. 

Tetamu kehormat pada majlis malam ini adalah Teng Chang Yeow Pengerusi Gerakan Pulau Pinang dan YB Datin Paduka Chew Mei Fun Pengerusi MCA Pulau Pinang.sumber 


Tu dia sokongan dah kembali ke ? Kaum cina di Pulau Pinang dah tak percayakan DAP lagi ker ??? Siap campak gambar cina MELAKA tu dalam tong sampah !!!

Hmm kalau kita perhatikan tempoh masa sebelum masuk fasa PRU14 rasanya mungkin lebih kurang 4 tahun dari sekarang.So berdasarkan pengalaman sebelum ini MMI nak nasihatkan kepada mereka-mereka yang lain supaya mengambil langkah berhati-hati.

JANGAN SAMPAI GADAI SEMUA BENDA sebab puak-puak ni pernah berlakon satu ketika dulu !!!

Kalau benar beralih sokongan BUKTIKAN dalam undi masa PRU14 nanti , kalau tidak jangan sembang !!!

MMI

3 comments:

  1. Cukuplah BN sekali dah kena tipu....brabis duit duk layan puak puak penipu ni....

    ReplyDelete
  2. Anon 15:02... BN tidak pernah kena tipu... yang kena tipu ialah UMNO..kena tipu dengan komponen sendiri dan kena tipu dengan pembangkang.

    ReplyDelete

Labels