Followers

Thursday 19 February 2015

NUHA Kata ANWAR Tahanan POLITIK ??

Sebelum ini kita semua dah mendengar bagaimana Anwar Ibrahim sewaktu dalam mahkamah telah bertindak sesuka hati dengan terus menyampaikan ceramah politiknya di hadapan para hakim.

Tempoh masa yang yang seharusnya digunakan oleh beliau untuk mengemukakan hujah dan bukti bagi menafikan tuduhan terhadapnya tidak digunakan dengan sebaiknya.

Malah pihak pendakwa sendiri telah pun memaklumkan kepada kita bagaimana Anwar sememangnya tidak langsung membuat sebarang penafian berfakta melainkan asyik dengan hujah politik kononnya semua yang berlaku itu adalah satu konspirasi.

Macam MMI kata konspirasi apa kalau sperma milik Anwar boleh berada dalam dubur Saiful ?!!

Dan mungkin kerana itu jugalah sehingga ke hari ini Anwar masih meroyan dan mempertikaikan banyak perkara khususnya keadaan dalam penjara di Sungai Buloh.

Sebelum ini kita sudah mendengar bagaimana kehadiran nyamuk pun menjadi isu sedangkan para banduan lain juga mengalami keadaan yang sama.Malah kita pun di kediaman masing-masing kadang-kalanya tidak dapat lari daripada ganguan nyamuk.

Apa hal Anwar nak bising-bising !!

Tak cukup dengan itu timbul pula masalah sakit belakang sedangkan beliau baru sahaja beberapa hari menjalani hukuman.

Propa dan plot cerita lama untuk tagih simpati rakyat .. Pegirahhh !!!

Kini kehadiran si anak Anwar pula Nurul Nuha , bukan setakat menambah meroyan si bapa tetapi dilihat cuba menagih simpati rakyat kononnya Anwar didera dalam penjara.

Katanya Anwar dipaksa menyanyi lagu "NEGARAKU" dan juga dipaksa untuk mengucapkan "Selamat Pagi Cikgu" boleh baca kat sebelah.

Bagi MMI apa masalahnya ?????? Nak menyanyi lagu "NEGARAKU" pun tak mau ka ?? Kata CINTAKAN negara !!! Bukan disuruh melalak macam ANJING !!!! 

Memang patut pun disuruh dan dipaksa menyanyi lagu "NEGARAKU" sebab semua yang ada dalam Penjara Sungai Buloh tu adalah warganegara Malaysia.Banduan lain tak pernah bising pun , habis sangat kalau tak mau menyanyi dok diam-diam ! 

Ini tidak meroyan dan mengadu sana sini kononnya di paksa .. Helllo lu PELIWAT bro !! Malaysia dan khusunya agama ISLAM tidak pernah mengiktiraf perlakuan LIWAT !!! Memang salah dan sekarang sebagai pesalah yang didapati bersalah berdasarkan BUKTI dan FAKTA di mahkamah yang berjalan hampir 7 tahun LU BERSALAH KERANA MELIWAT SAIFUL BUKHARI !!!

Itu hakikatnya dan itulah keputusannya !!!!

Akhir sekali kalau sapa-sapa yang boleh sampaikan perkara ni dekat Nurul Nuha , tolong bagitau dia ANWAR BUKAN TAHANAN POLITIK Cik Adik Oiiiii .... DIA PELIWAT !!!!

Adehhh bingai rupanya ...

MMI

6 comments:

  1. hang fikiaq bapak hang tu NELSON MANDELA apa...
    dah lah tu wahai anak yg msh mentah (NUHA)....
    sebelum hang terjerumus sama ke lembah paling hina dalam sejaran kehidupan seorg ahli politik iaitu bapak hang, pakcik nasihatkan, hang tak usah libatkan diri.. hang nampak baik dan msh perawan di arena politik ini...
    kesian kat hang.... sedaq.. sedaq.. sedaq..

    ReplyDelete
  2. Aku bangga nyanyi lagu NEGARAKU di luar negara. Rasanya KETUM tu mungkin sama dengan ramai ahli DAPig yang tak tahu lagu NEGARAKU. Errrr kat rumah aku pun ada nyamuk.... Ni kena komplen kat Assmin. Adessss low class punya orang. Ada hati nak jadi wakil rakyat. Kalau malas nak guna akal selalu, guna la akal sekali sekala..... ptuiiii.

    ReplyDelete
  3. anak beranak ni sepuluh yg dicakapkan seratus sepuluh tak boleh dipercayai

    ReplyDelete
  4. Tahanan politik kan lebih glamor .
    Sama taraf dengan Nelson Mandella dan Au Yang Sukyi.
    Boleh dapat pencalunan Nobel Prize.

    ReplyDelete
  5. Kalau Peliwat tu peliwat lah.....pusing mana pun peliwat jugak.....anak beranak, datok nenek cucu cicit semua sama je.....tak mendapat hidayah....

    ReplyDelete
  6. takut kena denggi je, kt selangor kan kes denggi tinggi....konono bapak dia je masuk penjara...konon bapak dia je kena nyamuk......konon bapak dia je banduan.....oooobapak dia BANDUUUUUAN

    ReplyDelete

Labels