Followers

Tuesday 5 May 2015

PINCANG LAGI Timbalan Ketua Menteri II P.Ramasamy Naik ANGIN Dengan Azizah !! #PRKPermatangPauh #kakwan4pp

Apa yang Prof Dr P.Ramasamy tengok tu ? Nampak macam resah jer ??

Ceritanya dia bukan setakat resah  ja siap naik angin lagi sebab calon recyle PKR Wan Azizah bikin panas !!

Timbalan Ketua Menteri II Pulau Pinang, Prof Dr P.Ramasamy bersama-sama beberapa wakil rakyat berkaum India telah awal awal lagi hadir di lokasi majlis sejak jam 5.30 pm. Mereka menanti selama sejam setengah sehinggalah MP Kapar, G.Manimaran tiba untuk mewakili Kak Wan. Ketika itu Ramasamy sedang berucap.

Ramasamy tidak dapat menahan marah apabila beliau dengan lantang berkata kepada Manimaran untuk memberitahu Kak Wan supaya serius menjalankan tanggungjawab beliau sekiranya menang nanti. Jangan  hanya singgah sekali sekala ibarat 'touch and go'. "You will see the ugly side of me" tambah Ramasamy.

Menurut Ramasamy ini kali kedua Kak Wan gagal hadir dalam majlis yang melibatkan masyarakat India di P.44. Menurut laporan yang saya terima Kak Wan tidak hadir di majlis kebudayaan kaum India yang diadakan di Seberang Jaya malam semalam.

Alasan yang saya terima dari team media Selangor, Kak Wan mengalami demam sejak dua hari yang lalu dan telah membatalkan beberapa perogram yang diatur untuk beliau. sumber 

Apa pun yang berlaku ianya tetap membuktikan kepada kita betapa calon recyle PKR ni GAGAL ! Belum pun menjadi wakil rakyat dah tunjukkan kelemahan tahap gaban so bayangkan apa yang boeh berlaku kalau dia diberikan tanggungjawab nanti ?

Kalau mengikut alasannya Jijah demam , well itu baru demam kalau batuk sekali tah macam mana jadinya ?

Kepada pengundi Permatang Pauh pikir habis-habis sebab ini bukan cerita main-main , Permatang Pauh perlukan calon dan pemimpin yang benar-benar layak untuk berkhidmat kepada rakyat !!


                     

No comments:

Post a Comment

Labels