Followers

Friday 23 June 2017

DAP & Sambutan Aidilfitri IKHLAS Ka Puak-Puak Ni ??


Kalau bab nak menunjuk memang puak-puak DAP ni cukup licik malah lakonan mereka kadang-kadang tu dah sampai tahap lebih Islam dari orang Islam sendiri.Paling tidak pun kata-kata kononnya mereka adalah pembela semangat masyarakat serumpun dan mengamalkan toleransi sesama kaum dan agama di Malaysia tu dah semacam darah daging.

Walhal kalau kita tengok betul-betul semua tu propaganda dan "game" politik !

MMI kata macam ni sebab portal pro DAP hari ini siarkan satu artikel berkenaan keprihatinan pemimpin DAP yang sanggup turun padang dan menyalurkan bantuan kepada orang-orang miskin di Perak.

Antara ayat-ayat "power" puak-puak ni adalah perjuangan DAP tidak tertumpu kepada sesetengah kaum sahaja, sebaliknya melibatkan seluruh rakyat Malaysia tanpa mengira latar belakang agama, kaum mahupun fahaman politik.


“Parti ini amat mementingkan akhlak mulia serta kasih sayang antara rakyat sebagai usaha untuk memupuk perpaduan dan keharmonian masyarakat”,

Yang sebut benda ni semua adalah Pengerusi DAP Perak, Nga Kor Ming dan dia turut menyeru agar rakyat menjauhi politik wang dan perkauman kerana ia adalah bertentang dengan ajaran Islam.

MMI tak pernah berdengki dengan bantuan yang bebudak tu dapat cuma yang menjadi persoalannya adalah IKHLAS ka puak-puak DAP ni ????

Ayat-ayat "power" tu betul-betul jadi pegangan puak-puak DAP ka ????

Sebab ada sejarah yang dah tercatat aksi dan tingkah laku mereka bukan macam ni !!!!!

Kalau bab berlakon tu dia ......



TAPI HAKIKATNYA ....



Dan sekarang si Nga Kor Ming ni nak ucap Salam Aidilfitri ? Untuk apa ???



Puak-puak ni memang BANGSATkan !

MMI

1 comment:

  1. Tak perlu persoal pasal ikhlas sbb ia dlm hati tpi yg pastinya Dap selalu tunjuk sikap anti Islam.

    ReplyDelete

Labels