Followers

Saturday 5 May 2018

Rakyat Terus Di Perbodohkan Oleh Fitnah Pembangkang #TsunamiPHitnah


Sejak bermulanya kempen PRU14, pembangkang nampaknya semakin hilang arah !

Kegusaran jelas terpancar di wajah setiap pemimpin mereka apabila ombak atau tsunami politik yang diharap-harapkan tidak berlaku.

Pendek kata harapan untuk menumpang tuah tsunami politik seperti sebelumnya gagal dan kalau kita amati siri kempen pembangkang, mereka jelas tertekan sehingga FITNAH telah menjadi sebahagian daripada portfolio jentera pilihanraya pembangkang.

MMI dikhabarkan jentera Fitnah ini telah ditekan dengan begitu drastik sekali supaya memperbanyakkan fitnah supaya rakyat terus membenci kerajaan Barisan Nasional.

Antara contohnya isu yang tular di dalam laman sosial kononya seorang wanita  warganegara China mendapat IC dan akan pengundi di PRU-14 ini.

Satu lagi permainan licik selepas isu Bangla, kini pekerja asing warga China pula menjadi mangsa fitnah Pembangkang.

Hakikatnya semakan yang dibuat melalui laman web SPR,  pemilik no kad pengenalan seperti  yang disebarkan bukanlah seorang yang berdaftar sebagai pemilih di dalam mana-mana tempat di Malaysia.


Sebab itulah awal-awal lagi MMI kata rakyat terus di perbodohkan pembangkang dengan fitnah sebegini sehingga rakyat seolah-olah tidak berotak, langsung tidak menyiasat sedangkan SPR secara terang-terangan telah menyediakan pautan untuk membuat semakan.

Hari pengundian hanya tinggal beberapa hari sahaja lagi, MMI harap rakyat sedar dan nilailah dengan akal dan fikiran setiap berita yang disampaikan kepada kita kerana kita sedang berada dalam zaman  manusia sanggup memFITNAH untuk mengejar kedudukan dan kuasa !!!!

Hati-hatilah ....

MMI

No comments:

Post a Comment

Labels