Followers

Wednesday 2 November 2011

PM Selamat Tiba Ke Mekah


Alhamdulillah YAB Perdana Menteri telah selamat tiba di Mekah malam tadi.Beliau bersama puluhan ribu umat Islam dari seluruh pelusuk dunia melakukan tawaf umrah pada jam 11.20 malam tadi.Turut bersama YAB Perdana Menteri adalah isteri beliau Datin Seri Rosmah Mansor serta Menteri Besar Perak Datuk Seri Dr Zambry Abdul Kadir.


Semoga YAB Perdana Menteri dan seluruh warga Malaysia yang turut bersama tahun ini menunaikan fardu haji diberikan kesihatan yang baik dan dipermudahkan oleh Allah SWT dalam setiap urusan.

MMI mengharapkan dengan kepulangan YAB Perdana Menteri ke tanah air nanti dapat membawa kekuatan dan semangat yang lebih tinggi dalam beliau memimpin Malaysia ke mercu kejayaan.

Sama-sama kita doakan kesejahteraan YAB Perdana Menteri dan semua rakyat Malaysia agar selamat dalam menunaikan ibadah haji dan selamat kembali ke tanah air.

MMI yakin inilah kepimpinan yang kita perlukan untuk terus memimpin kita dalam usaha membawa Malaysia dan seluruh rakyatnya mencapai kecemerlangan.

Dalam waktu YAB Perdana Menteri sentiasa difitnah,dikeji,dicaci oleh pihak-pihak pembangkang beliau dengan sepenuh hati telah pergi menunaikan fardu haji mendekatkan diri dengan penciptanya dan menunaikan rukun Islam ke lima.Kepadanya beliau berserah kepadanya beliau kembali.Inilah sikap dan contoh terbaik seorang pemimpin.


Lagi berita di Kota Suci Mekah :


MMI terfikir sejenak sebagai seorang yang diangkat sebagai pemimpin bilakah agaknya Anwar Ibrahim dan Wan Azizah nak ke Mekah ?

MMI tinggalkan persoalan itu kepada semua.

MMI.

No comments:

Post a Comment

Labels