Followers

Saturday 24 March 2012

GEMPAR ! Guan Eng Kena Warning Dengan PAS ???


Gambar diatas jelas menunjukkan YDP PAS Tasek Gelugor Ustaz Khalid Man bersama dengan Guan Eng Khalifah yang paling di sayangi oleh juak-juak PAS di Pulau Pinang bahkan di seluruh negara begitu akrab sekali.Biasalah pemimpin dalam satu saf memperjuangkan negara berkebajikan.Namun sehingga ke hari ini soal memperjuangkan negara berkebajikan masih tidak menampakkan hasilnya.

Khususnya di Tasek Gelugor sejauh mana PAS menjaga kebajikan rakyat dan masyarakat di Tasek Gelugor? Kalau sekadar menjadi balaci dan memperlengkapkan setiap program DAPigs dan Keadilan jangan cakaplah.

Namun MMI sehingga ke hari ini masih menanti apa tindakan daripada PAS Pulau Pinang mahupun wakil mereka dalam DUN berkenaan dengan kenyataan terbaru daripada Jason Ong PKR Bukit Bendera agar PKR dan DAP bergabung bagi menyukarkan PAS menubuhkan negara Islam dan mengelakkan perebutan kerusi dalam pilihan raya.Klik Sini.

Mungkin gambar diatas memperlihatkan YDP PAS Tasek Gelugor sedang menegur Guan Eng agaknya.Haha MMI berani kata mustahil !! hehe.

Kalau soal itu pun sehingga ke hari ini PAS Pulau Pinang masih berdiam diri apatah lagi dalam soal pentadbiran kerajaan negeri Pulau Pinang yang di pimpin Khalifah Guan Eng yang memperlihatkan makin banyak kegiatan tidak bermoral berlaku di Pulau Pinang.

Sebagai sebuah badan yang mempunyai kuasa dan suara dalam  kerajaan negeri Pulau Pinang apa yang PAS lakukan untuk mengekang budaya seperti gambar diatas tidak berlaku atau sekurang-kurangnya menyekat daripada ianya berterusan ? 
MMI bukan bercakap kosong kerana seluruh rakyat melihat di dada-dada akhbar hampir setiap hari ada saja tangkapan yang dilakukan oleh pihak Polis Di Raja Malaysia berkaitan gejala dan perbuatan tidak bermoral ini.Dan perlu diingat tindakan daripada Pihak Polis Di Raja Malaysia ini adalah sebahagian daripada tugas mereka disamping program yang dijalankan oleh kerajaan Barisan Nasional melalui GTP "Government Transformation Programme".  

Terbaru Timbalan Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Pulau Pinang, ACP Mohd Nasir Salleh hari ini berkata polis telah menahan 15 wanita warga China dan seorang warga Vietnam berumur sekitar 20-an dan 30-an semasa mereka sedang melayan pelanggan di pusat hiburan di Jalan Penang pada pukul 2.30 pagi ini.


Dipetik Bernama Online, beliau berkata sepasukan polis Bahagian Perjudian, Kongsi Gelap dan Maksiat dari Ibu Pejabat Kontinjen telah menahan seorang lelaki tempatan berusia 30-an yang dipercayai menjadi orang tengah untuk mempromosi kegiatan GRO terbabit.


Polis turut menahan dua lelaki tempatan dipercayai bertindak sebagai tonto kerana menghalang tugas polis.


Beliau menambah, “Polis bertindak atas risikan dan maklumat awam telah beberapa kali melakukan serbuan di premis yang sama namun mereka masih tidak serik meneruskan kegiatan tidak bermoral itu," katanya hari ini.


Mohd Nasir berkata siasatan polis mendapati GRO terbabit telah menyalahgunakan pas lawatan sosial.

So kepada juak-juak PAS tanya diri sendiri apa perjuangan kamu di Pulau Pinang ?

PAS nak WARNING Guan Eng ?? Hahahaha..

MMI.

No comments:

Post a Comment

Labels