Followers

Thursday 29 November 2012

Abby Meroyan Tak Dapat Ke Perhimpunan UMNO 2012 ?!


Abby meroyan lagi nampaknya makin kemaruk dengan dunia "glamour".Barangkali Abby begitu berkeinginan sangat nak bersama artis-artis lain yang turun ke PWTC sempena Persidangan Agung UMNO 2012 yang kini sedang berjalan sampaikan menuduh segalanya maksiat.

MMI pun tak nak bercakap lebih-lebih sangat cumanya sejauh mana terhindarnya Abby dari dosa dengan memilih untuk bersama PAS ? Mungkin bagi Abby beliau sudah selesa kerana memiliki tiket ke syurga yang di sediakan oleh parti PAS kot ! tapi Abby kena ingat tiket ke syurga PAS tu kena memohon dekat DAPigs dulu sebab diaorang yang tukang cetak !!


Mulut dan lidah pun nak kena jaga juga Abby ooi..Sedar-sedarlah ke diri tu sebelum nak mengata orang lain..

MMI.

3 comments:

  1. dah jelas dah, abby ni semakin saiko

    ReplyDelete
  2. org baru nak kenal agama memang macam ni.. nak tutup aib lalu..senang je..masuk pas.. org buta agama dah pandang kau tinggi..kalau berhujah pun tade isi..udah2 lah tu abby.. tak payah nak tunjuk awak tu alim sgt..
    baru berhijrah sikit dah mula berceramah..
    org yang betul2 berhijrah takan kuarkan kata2 sindir atau menyentuhkan perasaan org lain.. kalo nak ..bukak balik hijab yang kau sarung tu..

    ReplyDelete
  3. hehehhe... abby dulu tu pun tiap hari MAIN dgn maksiat. artis menyanyi terkinja, peluk jantan sana sini berlakon duit ko mentedarah dulu kira haram la jugak abbgy tapi org yang ade ilmu, tak kisah la ilmu agama ke ilmu itu ini ker takkan sentuh pasal hukum sebab manusia mana yg boleg menghukum, nabi muhammad sendiri tak hukum org lain ini ko plak. ko cuma seorang CIPAP yang nak bercakap jer cuma seorang CIPAP yang nak bercakap jer cuma seorang CIPAP yang nak bercakap jer cuma seorang CIPAP yang nak bercakap jer cuma seorang CIPAP yang nak bercakap jer cuma seorang CIPAP yang nak bercakap jer cuma seorang CIPAP yang nak bercakap jer cuma seorang CIPAP yang nak bercakap jer cuma seorang CIPAP yang nak bercakap jer cuma seorang CIPAP yang nak bercakap jer cuma seorang CIPAP yang nak bercakap jer cuma seorang CIPAP yang nak bercakap jer cuma seorang CIPAP yang nak bercakap jer cuma seorang CIPAP yang nak bercakap jer hhahahahahahhahahahahahaha cuma seorang CIPAP

    ReplyDelete

Labels