Followers

Wednesday 28 November 2012

Ronnie Beri Tempoh 14 Hari ?!


Exco Selangor Ronnie Liu memberikan tempoh 14 hari kepada kerajaan persekutuan untuk menanggalkan kamera Sistem Penguatkuasaan Automatik yang dipasang di kawasan Sepang.Menurut beliau, dua notis telah dikeluarkan kepada Majlis Perbandaran Sepang untuk diberikan kepada kontraktor AES.

Inilah BODOH pemikiran Pembangkang semata mata mahu meraih undi politik..AES untuk mengajar rakyat Malaysia bersopan,berhemat dan berdisplin di jalan raya.Apa salahnya....sedangkan Peringatan sudah diberikan iaitu Papan Tanda AES diletakkan 2 KM dari letaknya Camera AES tu.Pembangkang memang mengajar pemandu malaysia dijalan raya bersikap kurang ajar.

Mengajar rakyat agar kurang ajar sememangnya sudah menjadi budaya Pakatan Haprak sejak dulu.Inilah natijahnya bila memberi kuasa kepada puak-puak bangang yang sanggup melakukan apa saja demi mendapatkan kuasa politik.

Percaya atau tidak mereka yang menentang AES adalah mereka yang sebenarnya tidak suka kepada undang-undang.Cuba fikirkan..

MMI.

1 comment:

  1. Aku rasa elok dicabut aje semua lampu isyarat kat setiap simpang kat kawasan sepang tu. Kita tengok macam mana. Ada lampu isyarat pun menyusahkan aje... kalau boleh semua lampu jalan kat Sepang dipadamkan waktu malam, jimat letrik sikit. Boleh guna duit tu untuk naik taraf kawasan sepang. Apa macam YB, boleh terima cadangan wa ka..

    ReplyDelete

Labels