Followers

Saturday 1 December 2012

Private & Confidential Rakaman Detik Mencemaskan Di PWTC Kini Tersebar !!

Gambar Hiasan
Dalam kesibukan para perwakilan UMNO bersidang di PWTC pastinya ramai yang sudah pun mengetahui mengenai insiden yang berlaku semalam pada ketika dewan sedang bersidang.Apa yang MMI boleh katakan insiden tersebut telah menyebabkan ramai perwakilan bergegar seluruh tubuh malah diberitakan ada yang terduduk dan ada juga yang bingkas berdiri tatkala insiden tersebut berlaku.

Kelihatan ramai perwakilan tidak kira yang tua mahupun muda malah saf kepimpinan juga dilihat tergamam seketika sehinggakan ada dikalangan mereka yang tunduk dan menangis.Semuanya kerana tindakan anak muda dalam rakaman di bawah.


Syabas anak muda ! Biar kita menangis hari ini dari kita menangis dikemudian hari kerana hari ini kita mampu perbaiki daripada kemudian hari tanpa maruah dan harga diri.

MMI.

2 comments:

  1. Fahamkah maksud lagu ini wahai pemimpin UMNO?fahamkah anda ...fahamkah wahai orang orang Melayu?...fahamkah kita semua ?renunglah siapakah orang melayu ditanahair sendiri dimasa ini?Apakah yang orang melayu hilang selama ini?adakah melayu sedar?adakah UMNO sedar?

    ReplyDelete
  2. antara faham percaya dan menurut... selagi kita di bawah... sukar sekali mendongak ke atas...

    ReplyDelete

Labels