Followers

Tuesday 26 March 2013

MESTI TENGOK , KHAS Untuk Seluruh Rakyat Malaysia !!


Pertama sekali MMI nak ingatkan gambar di atas tidak ada kena mengena dengan mana-mana pihak yang kini terlibat dalam insiden di Lahad Datu mahupun dalam mana-mana kes-kes lain.Ianya MMI ambil pada hari Ahad yang lepas sewaktu ribuan rakyat Pulau Pinang bangun menyatakan bantahan terhadap Rejim DAPigs pimpinan Guan Eng.

Apa yang berlaku pada hari kejadian adalah suara rakyat yang kini sudah tidak lagi dapat di bendung dan semuanya kerana sikap dan Khalifah penyokong PAS , Guan Eng serta Rejim pimpinannya.

Apa yang pasti suara rakyat yang kini memilih BN jelas dilaungkan secara terang-terangan di Padang Kota dan ikrar sudah dibuat bahawa KOMTAR perlu dibersihkan dari lumpur yang di bawa oleh Pakatan Haprak !!












Ini suara rakyat ! Maka Guan Eng perlu ingat sesuatu mereka-mereka ini tidak lagi rela membiarkan Guan Eng dan juak-juaknya terus-terusan membuat onar di Pulau Pinang.Masa sudah sampai dan KOMTAR perlu diambil semula !!

Tolak Guan Eng !! Tolak Pakatan Haprak !!

MMI.

4 comments:

  1. cuma tinggal pemimpin2 Bangkai yg bertitle ulama Politik Dajal msh menjunjung perjuangan kapiaq harbi ini.Ini spesis talibarut bangsa yang bertopengkan agama !!memang kurang hajar !!

    ReplyDelete
  2. pas kena berjihad utk mempartahankan khalipah tersohor dan maha agong LGE... khalipah LGE nanti akan memimpin tangan2 puak2 pas masuk syorga... takebeeerrrrr

    ReplyDelete
  3. LGE dah mula golang... kebangkitan rakyat Pulau Pinang...

    ReplyDelete
  4. saya ingin sebarkan
    sila rujuk pada blog DR MiM
    di mana disebalik berlaku pencerobohan yang berlaku di lahad datu yg mana tenteranya majoriti terdiri daripada org melayu kite
    ade agenda DAP YG ARUS KITE BANGKIT DIMANA DAP INGIN MELAYU PUPUS SILALAH PERGI KE BLOG DR MiM
    dimana bekas setiausaha dap sendiri telah pecah rahsia apakah agenda dap iaitu ejen yahudi yg ingin bangsa melayu dimalaysia pupus !!!!
    amaati dan sebarkan sebelum terlewat !!!!!

    ReplyDelete

Labels