Followers

Friday 26 April 2013

PANAZZ Al-Kisah MMI & Nurul Izzah ?!!!! #PRU13 #TolakPR

Gambar Hiasan
Mulanya malas MMI nak ceritakan benda ni takut nanti timbul isu lain pula tapi bila fikir balik nak simpan buat apa ye tak ? Cita je lah kurang-kurang kita boleh kongsi cerita..Oklah semuanya bermula pada tahun **** agak lama juga lah dan ketika itu MMI antara anak muda yang cukup meminati karisma dan perwatakan seorang pemimpin bernama Nuar tu.

Bukan taksub tetapi teruja kerana UMNO dan orang Melayu memiliki pemimpin seperti beliau apatah lagi Tun Mahathir sebagai Perdana Menteri sudah pasti Malaysia bakal terus cemerlang.Maka bermulalah dari situlah diari MMI mula di penuhi dengan aktiviti dunia politik.

Huh kalau nak cerita mau berkajang entri ni tapi MMI pendekkan , di celah-celah menjelajah dunia baru tu MMI dah mula perasan tentang kelibat seseorang yang menarik perhatian.Bukan MMI sorang ramai lagi , berdegup kencang setiap kali melihat raut wajahnya fuiyoo masa tu kau memang gebom lah hihi..

Jadi masa tu kira dialah yang menjadi pujaan hati ini !! Hahaha malunya tapi kita teruskan...

Maka kenallah dengan si dia tu rupa-rupanya nama dia Nurul Izzah CANTEKK kepala otak mula terfikir nak try ke tak mau hahaha ada hati tu...

Tapi dipendekkan cerita MMI batalkan niat tu sebab dia anak pemimpin apalah sangat nak dibandingkan dengan MMI ni..Maka cerita teruja tu terhenti di situ saja dan MMI terus dengan perjuangan yang dah bermula tu.

Tup-tup Anwar di pecat , tu dia aih apa jadi ni ?? selidik punya selidik barulah faham cerita sebenar maka episod cerita dengan Nurul Izzah tu berkubur kat situ sajalah..Amacam best tak cerita ni ? Hihihi ampa jangan marah MMI noo saja bikin story sikit sebab perjuangan lagi 9 hari nak pilihanraya ni penuh dengan stress dan letih.Sajalah kita santai-santai sikit...

Tapi ada sesuatu yang MMI rasa amat bersyukur sebab perasaan dengan si Nurul ni tak berterusan kalau tidak tak tahulah MMI nak buat macam mana sekarang ? Ampa nak tau sebab apa ?? Tengok gambar kat bawah ni...


Ampa semua kenal ke sapa perempuan sebelah Nurul Izzah tu ? Ha dialah perempuan yang suka berbogel tu kononnya berbogel tu adalah sebahagian daripada kepuasan dan hak asasi manusia.Memanglah hak manusia nak bogel sekalipun tapi budaya kita orang Malaysia bukan bogel tunjuk kat orang !!


Sebagai seorang pemimpin yang mengaku Islam dan menyokong perjuangan sahabat PAS mengkafirkan orang-orang UMNO maka Nurul sepatutnya boleh mengelak dari bertemu dan bergambar dengan perempuan tersebut.Malah dalam beberapa isu yang dicetuskan oleh Nurul pun Nik Aziz pertahankan Baca Sini 

Apa motif beliau menerima pelawaan si perempuan tersebut ? Apakah ianya sekadar bergambar ? Apakah Nurul langsung tidak mengenali siapa si Vivian ni ? Hahaha agak-agaklah tindakan kita sahaja sudah menggambarkan kita sebenarnya siapa !! 

Nurul Izzah ni nampak sangat menyokong LGBT macam bapak dia jugak. Nak sokongan dari golongan pengamal seks bebas dia sanggup tolak bab moral dan hukum agama. Mereka ini mungkin adalah salah satu dari agenda yang dicatur oleh DAP untuk mencorak negara kita ini ke arah negara bebas seks dan menyokong LGBT. Dalam masa yang sama Nuar A-Jubri and the gang terpaksa menyokong agenda jahat ini untuk mendapatkan undi.

Dasat betol puak-puak ni , selain dari itu Nurul juga dah banyak kali main wayang dengan orang Melayu dan Islam sebelum ni dan kalau ampa nak tau mulut puaka dia kata apa baca kat SINI.

Jadi kesimpulannya rakyat dan pengundi harus bijak menilai kerana puak-puak pembangkang akan melakukan apa saja bagi mendapatkan sokongan walaupun mereka harus menggadaikan prinsip sendiri.Paling membimbangkang agama Islam sudah pun digadaikan mereka demi kepentingan politik !!

Ingatlah 1 Undi untuk Pembangkang bermakna 1 Undi untuk DAP !!
Ingatlah 1 Undi untuk pembangkang bermakna 1 Undi untuk LGBT !!

Lagi berita PolitikTerkini 

Psst nasib baik tak ada cintan-cintan kalau tak huh !!

MMI.

1 comment:

  1. ada orang dah upload koleksi foto bogel mirip nurul izzah, kena jadi member dulu.

    ReplyDelete

Labels