Followers

Tuesday 24 June 2014

Agak-Agaklah Ampa Bukan ARTIS BARAT Weiii ..


Gambar dan artikel kat bawah ni MMI copy dari blog aakj dan apa yang menjadi persoalan kepada MMI adalah sedarkah puak-puak retis ni yang mereka masih berada di Malaysia dan mereka ni Islam ke bukan ?

Keduanya kalau nak cari publisiti atau kelainan pun kenapa perlu sampai macam ni ?
Gambar baju Joe Flizzow pamer mesej lucah seperti peI4cur, k0te dan jantan tersebar. Difahamkan Joe Flizzow dan rakan-rakan memakai baju berkenaan ketika di Festival Fesyen Kuala Lumpur yang berlangsung pada 18 hingga 22 Jun 2014 yang lalu. 
Pengguna menerusi laman sosial Facebook dan Twitter telah melemparkan kritikan negatif terhadap perkataan yang tertulis pada T Shirt berkenaan. Untuk makluman terkini, Joe Flizzow telah mengeluarkan kenyataan maaf menerusi Twitter dan berjanji tidak lagi memakai baju seperti itu lagi.
Gambar Baju Joe Flizzow Pamer Mesej Lucah Cetus Kontroversi
Haru memang haru , bukan sekali dua beb sebelum ni pun kes-kes melibatkan retis kat Malaysia ni macam-macam dah dan MMI rasa dah sampai masanya pihak berwajib contohnya Kementerian Penerangan perlu berganding dengan Majlis Agama Islam untuk menangani kes-kes semacam ni.

Kena ambik tindakan bro .. Lagi dibiarkan akan makin parah dan jangan ada mana-mana pihak pula nak buat kelaku macam Wardina tu main tuding sana sini.Sepatutnya semua pihak kena berganding bahu dan dipihak kerajaan lagilah kena tegas.

Banned mana-mana artis yang celupaq dan mengarut macam ni..

MMI bukan anti sosial tapi biarlah ianya berpada-pada !!!

Ada lagi satu yang ni rasa lagi haru silap-silap boleh JEM anak-anak muda kita !


Nak tau dia ni sapa ampa baca kat SINI 

MMI

No comments:

Post a Comment

Labels