Followers

Sunday 29 June 2014

Bahagia Sangat Ka ?? HANYUT !!!


Mungkin gambar yang dimuatnaik dalam media sosial ini menjadi sebahagian daripada BUKTI betapa sayang dan cintanya pasangan ini diantara satu sama lain.Betapa BAHAGIAnya mereka berdua dan dunia sudah pun diibaratkan sebagai syurga buat pasangan anak Melayu ini.

Bila menyebut sahaja Melayu sudah pasti kita semua tahu sejauh mana budaya dan agama kita tidak membenarkan perlakuan seperti ini.

Tambahan pula kini sudah masuk bulan ramadhan !!

Adoii MMI rasa dah sampai masanya pihak berwajib seperti Majlis Agama Islam Malaysia mewujudkan satu pasukan khas bagi menangani permasalahan di ruang siber ni.

Pasukan tersebut akan memantau ruang siber dan punya kuasa untuk mengambil tindakan undang-undang menyaman sesiapa jua yang bertindak menyebar dengan sengaja gambar seperti di atas yang kini semakin berleluasa.

Kenapa sesiapa jua ? Ish jangan dok peduli lagipun Malaysia ni negara Islam kita ada hak !!

Kalau tak ada orang , bagitau ! MMI sedia untuk berkhidmat dan pastinya ramai lagi sahabat-sahabat blog MMI yang lain sedia untuk membantu.

Kalau ampa yang baca ni setuju dengan apa yang MMI tulis kat atas sana tu haa pakat-pakat tolong desak pihak Majlis Agama Islam atau pihak yang berwajib bertindak segera.Masukkan dalam mana-mana ruang siber asalkan hasrat ini sampai ke pihak yang berwajib.

Kita cuba untuk membantu memandangkan budaya dan perlakuan seperti ini semakin membmbangkan.

MMI

No comments:

Post a Comment

Labels