Followers

Monday 9 March 2015

Laki Bini SEROPA Ikut Suka Mak Bapak Depa Ja !!

Nampaknya kedua-dua laki bini ni langsung tak pernah pikir tentang orang lain.

Ikut selamba doq mereka ja yang penting mudah ! Habis rakyat macam mana ? Undang-undang yang ada tu untuk rakyat ja ka ?

Inilah sikap puak-puak DAP yang langsung tak menunjukkan teladan kepada rakyat.Kalau ikut kepada slogan si laki bukan main , Cekap Akauntibiliti dan Telus !

Kalau rakyat pantang silap sikit ja habis segala kedai rumah kena roboh.Itu belum masuk bab rampas barang lagi ! Ni apa cerita ni ???

Nampaknya perangai buruk Lim Guan Eng, turut terjangkit kepada Betty Chew, isterinya. Terbaru, pendedahan daripada orang Cina yang sudah bosan dengan perangai hamlau laki bini tersebut, dibuat menunjukkan bagaimana Betty Chew telah menyalahgunakan kuasa suaminya dengan mengarahkan pemandu peribadinya, SEORANG MELAYU BANGANG, untuk mencabuli peraturan jalanraya.

Kawasan yang dikhususnya untuk teksi telah digunakan oleh Betty Chew, seorang wanita yang berasal dari keluarga miskin tetapi sekarang berlagak seolah-olah suaminya adalah BILLIONAIRE, sebagai tempat perhentiannya bagi memudahkan dia menaiki kereta yang dikhususkan suaminya untuk kegunaan peribadinya!




Bayangkanlah kalau dalam gambar-gambar di atas, wanita berkenaan bukannya Betty Chew tetapi ROSMAH MANSOR. Agak-agak, ada ke tidak Lim Guan Eng senyap sunyi dan Lim Kit Siang sibuk cari alasan nak alihkan perhatian? Baca selanjutnya di SINI 


Betoi dak laki bini seropa ??

MMI

1 comment:

Labels