Followers

Monday 27 April 2015

PAS Kubang Semang Tolak Keputusan PAS Kawasan #Permatang Pauh ?? #PRKPermatangPauh

Kalau berdasarkan kepada poster sebelah pastinya tindakan Dewan Pemuda PAS Pulau Pinang mendapat sokongan jitu dari seluruh ahli PAS khususnya di kawasan Kubang Semang.

Dan pastinya keputusan PAS Kawasan Permatang Pauh yang bersetuju untuk menggerakkan jenteranya bagi membantu kempen PKR adalah satu tindakan KIANAT ! 

Kenapa ? Sebab keputusan PAS Kawasan Permatang Pauh untuk membantu PKR secara tidak langsung adalah satu PERSETUJUAN atau BERSETUJU dengan pendirian PKR yang masih main tarik tali atau menolak hudud yang dibawa oleh PAS hari ini.

Makanya PAS Kubang Semang wajib untuk bersama-sama dengan pendirian Pemuda PAS Pulau Pinang menghentikan segala bentuk gerak kerja membantu kempen PKR !

Ini soal menghina Presiden Hadi Awang bro !! Kalau dah kata sokong maka kena buktikan !

Soalnya sejauh mana ? Setakat di papan tanda sahaja ker ?

Sehingga petang ini sudah ada pihak yang mula melabel dan tak kurang juga yang cuba menjadi orang tengah , mungkin untuk meredakan keadaan agaknya.

Sekali lagi cerita orang tengah !!


Antara ayat skema .. semua tu adalah pendirian peribadi , apa pun peribadi ! Peribadi apa kalau satu negeri punya pemuda PAS tak nak bekerja gang ? Baca Sini 

Tak cukup dengan tu kat bawah ni lagi teruk !!


Dia ni siap anggap puak Yusni Mat Piah sebagai PENGKIANAT ! Baca Sini .. Dalam bab ni agak-agak korang siapa yang pengkianat ? 

Ada lagi beb .. diedarkan pula SMS kepada ahli-ahli PAS di Permatang Pauh menyatakan kemenangan PKR lebih PENTING dari HUDUD !! Lepas tu tuduh UMNO yang sebarkan .. Apa punya game !!


So apa yang MMI nak pesan , apa jua yang berlaku selepas ini kena hati-hati sebab PAS sekarang bukan macam dulu dah ! Sekarang dah pandai sebab tu maruah sendiri pun puak ni sanggup gadai !!

Baca artikel berkaitan di SINI

MMI

1 comment:

  1. Berkawan dgn PKR lebih baik dari UMNO?????

    Memang dah sesat lagi menyesatkan

    ReplyDelete

Labels