Followers

Friday 27 January 2017

Macam Mana Komplek Sukan & Rekreasi MPSP Boleh Ada Restoran Cina ???

 
Wooo gila punya hebat , kalau peniaga tepi jalan bangsa Melayu kelam kabut puak-puak DAP arahkan MPSP supaya ambil tindakan.Tak cukup dengan tu rampas pula barang-barang peniaga dengan alasan undang-undang.
 
Bila bab bangsa sendiri bukan sahaja tak ambil tindakan siap boleh bagi tapak untuk buka restoran , Wooo punya sial bro !
 
Kalau pendedahan ini benar , maka MMI rasa MPSP ni dah makin mengarutlah !
 
Kalau diikutkan papan tanda yang ada tertulis "Kompleks Sukan Dan Rekreasi MPSP". Terletak dalam kawasan Seberang Prai. Pastinya di dalam fikiran di dalam kawasan ini ada kawasan gelanggang futsal, badminton atau setidak-tidaknya trek untuk berjoging.
 
Sayangnya, semua yang terbayang di fikiran tidak menjadi kenyataan. Yang ada hanyalah Restoren Makanan Cina! Banyak sungguh magis yang berlaku di dalam pentadbiran Majlis Perbandaran Seberang Prai (MPSP) semenjak ditadbir oleh DAP. Dulu semua benda dibangkang. Sekarang semua benda menjadi halal, asal undi DAP tidak hilang.
 
Katanya perkara ini berlaku dalam kawasan DUN Padang Lalang yang diwakili oleh DAP yang turut merupakan Exco Sukan Kerajaan Negeri DAP Pulau Pinang.

Lagi gambar di SINI

Kenapa boleh ada restoran dalam kawasan terbabit ?

 Takkan ada cerita suap menyuap lagi kot ????
 
Sama ada cerita ini benar atau tidak , MMI berpendapat pihak yang terlibat perlu tampil membuat pencerahan agar rakyat tidak terus keliru.
 
MMI

No comments:

Post a Comment

Labels