Followers

Wednesday 7 March 2018

Tony Pua Tak Nak Komen Isu Terowong DULU LAIN SEKARANG LAIN


Ini antara pemimpin keparat yang ada dalam Pakatan Haprak yang selalu buat kerja-kerja kotor untuk memburukkan kerajaan BN.

Semua orang tahu Tony Pua terlibat secara langsung dalam jawatankuasa PAC bagi menyiasat dan membuat laporan berhubung isu 1MDB dan keputusannya nama Perdana Menteri tidak ada sebarang kaitan seperti mana yang didakwa oleh pembangkang.

Perkara ini diakui oleh Tan Seng Giaw dari DAP yang turut berada dalam jawatankuasa PAC, tetapi puak-puak ini tidak boleh menerima hakikat kerana jiwa mereka terlalu hitam kerana kerakusan untuk berkuasa.

Tidak ada sebab lain pun, Tony Pua dan rakan-rakannya tidak punya asas yang kukuh untuk terus menghukum kerajaan BN kerana banyak dasar-dasar dan pelaksanaan oleh kerajaan pimpinan YAB Datuk Seri Najib Tun Razak diakui banyak pihak sebagai tepat dan membawa kebaikan kepada rakyat dan negara.

Tony Pua tidak punya arah dan buktinya dalam isu terowong, Setiausaha Publisiti DAP ini pada 2 tahun lalu pernah berkata beliau bersetuju sekiranya Lim Guan Eng meletak jawatan sebagai Ketua Menteri Pulau Pinang jika kes yang melibatkan rasuah Setiausaha Agung DAP itu didakwa di mahkamah.

Nah sekarang ni Lim Guan Eng sudah pun didakwa, apa Tony Pua buat ?

Langsung BISU !!!! Sepatah pun tak bercakap DULU LAIN SEKARANG LAIN !



Benda yang sama juga bila wartawan minta komen bab terowong .....



Kalau bab negara bukan main tapi bila bab gang sendiri ????

Inilah HIPOKRITnya pembangkang !

MMI

No comments:

Post a Comment

Labels