Followers

Sunday 27 November 2011

Dr Rozmey Kena Balun


Dr Rozmey satu nama yang tidak asing lagi kepada seluruh rakyat Malaysia kerana saban hari ada saja berita berkenaan beliau mahupun produk-produk keluaran beliau.Namun hari ini MMI terpanggil untuk sama-sama menceritakan kisah Dr Rozmey ini yang diberitakan telah di tarik balik ijazah kedoktorannya.

Aduh kenapa pula sampai begitu ? Bagaimana pula dengan produk-produk yang telah beliau keluarkan dan berada di pasaran ? Macam mana pula pengguna-pengguna yang menggunakan produk beliau ? Adakah produk beliau ini mengandungi racun atau bahan-bahan terlarang  ?  


MMI kesian juga pada Dr Rozmey ni.Dah jadi sampai tahap Milionaire ada pula masalahnya.Apa pun sama-sama kita ambil iktibar daripada kejadian ini.

Mungkin Dr Rozmey dilihat terlalu melebih sangat hinggakan ada pihak-pihak diluar sana yang kurang senang dengan cerita-cerita Dr ataupun produk-produknya.

Apa pun sebagai orang Melayu MMI rasakan satu kerugian (jika benar apa yang diperkatakan) apabila Dr Rozmey seorang jutawan yang dilihat berjaya ditimpa musibah sebegini.

Sama-sama kita kongsi pendedahan kisah Dr Rozmey ini melalui blog yang akan MMI bawakan khusus untuk semua.

So,apekebendanya scam MLM berasaskan produk kesihatan yang di-mastermind-kan oleh mamat perasan cun psycho gilababat yang ini?Herba Prima Marketing nama syarikatnya - cuma tak de satu pun produknya ada nampak umbai-umbai daun pokok rumpai batang kayu,whatever.Semua main claim "herba",tapi produknya adalah dalam bentuk tepung bancuhan yang kena dikocak dalam air - jadi,apemendenya yang herba bang? Berita Penuh 

Jadi macam mana semua ? Apa pun MMI serahkan pada semua untuk menilainya.

P/S Alangkah hebatnya kalau semua orang Melayu berjaya dan jadi jutawan

MMI.


No comments:

Post a Comment

Labels