Followers

Monday 28 November 2011

Malaysia vs Apex


Semua rakyat Malaysia telah pun mengetahui keputusan perlawanan di antara Malaysia dan Bahrain.Keputusan penuh Malaysia kalah kepada Bahrain dengan 3 - 2 cukup membuatkan jiwa dan semangat kita lemah,kecewa,marah,sakit hati dan sebagainya.

Namun perlu diingat bagaimana anak-anak buah Ong Kim Swee ini bermati-matian berusaha untuk membawa bolasepak negara ke mata dunia.Hari ini walaupun kita tewas tetapi nama Harimau Malaya tetap memberikan perasaan gerun dan gentar kepada setiap pasukan yang bakal bertemu dengan Malaysia.



MMI sentiasa memberikan sokongan dan buat semua barisan pemain dan pegawai Harimau Malaya anda telah melakukannya.Syabas teruskan usaha dan pastikan kita mampu.


Buat semua penyokong-penyokong Harimau Malaya anda semua terbaik.Teruskan sokongan kerana andalah sebenarnya sebahagian daripada kekuatan skuad Harimau Malaya kita.


Namun disebalik semua ini MMI cukup rimas dengan isu yang melanda sorang anak buah Ong Kim Swee ini.Siapa tak kenal Apex ? Penjaga gawang Malaysia yang sentiasa mendapat kepercayaan jurulatih malah seluruh rakyat Malaysia juga.Hakikatnya kontroversi demi kontroversi melanda pemain bernama Apex ini.

Apa cerita ni Apex ?

Terbaru berkenaan pendedahan melibatkan beliau dengan seorang wanita bernama Shida.MMI malas nak ulas sebab nanti di tuduh pula kianat.Tapi sebagai rakyat Malaysia MMI tak mahu melihat perkara-perkara seperti yang didedahkan ini berlaku kerana kita orang Melayu dan beragama Islam.


Pastinya akan ada yang mengutuk MMI kononnya kolotlah poyolah tapi atas dasar perjuangan maka MMI akan perjuangkan.Kepada Apex tolong hentikan perbuatan sebegini kerana ianya mampu merosakkan reputasi kamu sebagai pemain yang dianggap terbaik pernah negara lahirkan.

Kalau benar lah pendedahan tersebut dan dah sampai tahap begini,macam mana ?


Untuk selanjutnya Baca Di Sini 

Harapan MMI semoga semuanya dusta dan fitnah.Langkah terbaik Apex perlu menjawab semua tuduhan ini jika ianya tidak benar.Adakah sidang akhbar perbetulkan apa yang tidak betul.Berani Kerana Benar.

MMI.

No comments:

Post a Comment

Labels