Followers

Thursday 5 January 2012

Anwar Sudah Mahu Lari !!


Anwar dilihat sudah berkira-kira mahu melarikan diri daripada menghadapi keputusan mahkamah berkenaan kes liwat beliau.Rupa-rupanya takut juga mamat sorang ni.

Tidak mustahil perkara ini boleh berkalu jika kita melihat kembali sejarah manusia bernama Anwar Ibrahim ini.Beliau pernah bersembunyi di kedutaan Turki satu ketika dulu sewaktu kes liwat beliau dilaporkan kepada pihak polis oleh Mohd Saiful Bukhari mangsa liwat Anwar Ibrahim.

Ikuti video ini Anwar sendiri sudah mengumumkan bahawa beliau amat sibuk sekali pada tarikh-tarikh tersebut mengalahkan Perdana Mentaeri Malaysia.


Di jemput oleh cucu Mahatma Gandhi ! Hahaha dia ni sentiasa menipu orang,apa benarkah beliau bakal berjumpa cucu Mahatma Gandi ? Apakah benar beliau dijemput ? Hehehe sendiri atur lepas tu bagitau orang kata di jemput.MMI kenal lah perangai Anwar Ibrahim ni..Jangan nak berlakon lah..

Bagi MMI seharusnya pihak berwajib perlu merampas dan menahan pasport milik Anwar Ibrahim supaya beliau tidak melarikan diri.Apa nak takut ? Tunda saja perjumpaan tersebut selepas selesai pergilah tiada siapa nak menghalang namun sebelum kes ini selesai jangan benarkan manusia ini keluar dari negara.

Anwar perlu dihukum!

MMI.

  

No comments:

Post a Comment

Labels