Followers

Wednesday 8 February 2012

Gambar Bogel Eli - PKR Dalang Pengundi Hantu


Tu dia pasangan paling popular yang telah menggemparkan seluruh negara dengan penyebaran gambar bogel Ratu Bukit Lanjan Elizabeth Wong satu ketika dulu.Seluruh masyarakat Malaysia gempar dengan isu ini dan bermulalah episod suka duka Elizabeth Wong sehinggakan mengalir air mata serta mahu meletakkan jawatan sebagai exco kerajaan negeri Selangor.

Mungkin ramai dikalangan kita yang masih ingat bagaimana Elizabeth Wong dipertahankan bermati-matian oleh seluruh pimpinan Pakatan Haprak Sex termasuklah Nik Aziz yang semakin nyanyok dengan menyatakan untuk beliau berbogel di dalam rumah sendiri tidak mengapa yang jahatnya adalah individu yang mengambil gambar tersebut.Hehehe apa punya kenyataan Nik Aziz buat ni ? Sebagai seorang pemimpin yang kononnya memimpin perjuangan Islam tidakkah beliau melihat berlaku kegiatan tidak bermoral dilakukan oleh seorang pemimpin tertinggi sebuah negeri yang diperintah oleh Pakatan Haprak Sex ? Dan lupakah Nik Aziz individu yang mengambil gambar tersebut adalah seorang anak muda berbangsa Melayu dan bersekedudukan dengan Elizabeth Wong yang bukan Islam ? Semua orang dah kenal Pas sekarang perjuangan penuh dendam dan bertopengkan ISLAM untuk mengejar kuasa sehingga sanggup membelakangkan yang hak.



Hebat bukan ? Memang bertanggungjawab betul pemimpin Pakatan Haprak Sex ni sampaikan nak meletakkan jawatan.Tapi jangan percaya dulu semua ni hanya sandiwara saja,Khalid Ibrahim mana berani bro! dia juga kena buat kenyataan dan MMI yakin kenyataan ini sebenarnya terpaksa dibuat kerana dipaksa oleh sahabat-sahabat seangkatan dengan Elizabeth Wong.Jom tengok.


Kan dah cakap mana brani mamat ni,Itulah yang berlaku sepanjang insiden gambar bogel Elizabeth Wong dan jika diamati kenyataan daripada Khalid Ibrahim ini jelas beliau menyebut bahawa polis masih gagal membuat keputusan muktamad dalam siasatan yang dijalankan.

Rupa-rupanya ada udang disebalik batu,Jika dikaitkan dengan berita terbaru penangkapan Azmin Heli @ Helmi Malik (Individu yang dikaitkan dengan penangkapan gambar bogel Elizabeth Wong ) di Indonesia jelas menunjukkan PKR sebenarnya yang merancang segala-galanya.

PKR jelas tidak membantu pihak Polis dalam menjalankan siasatan dengan menyembunyikan Azmin Heli @ Helmi Malik dengan membiayai segala kos penyembunyian beliau di Indonesia semata-mata untuk menyelamatkan Elizabeth Wong.Paling menarik adalah tertangkapnya Azmin Heli @ Helmi Malik di Indonesia kerana mempunyai kad pengenalan palsu yang jelas membuktikan PKR lah dalang yang mampu menzahirkan pengundi hantu di Malaysia.Klik Sini untuk berita penuh yang dipetik daripada blog papagomo. 

Amacam bro ? Pandaikan diaorang ni berlakon ? PKR sememangnya terkenal dengan tipu helah tahap gaban punya.Kerajaan Barisan Nasional sentiasa dihentam dengan pelbagai tuduhan bersangkutan dengan pengundi hantu namun hari ini kita perlu berterima kasih kepada Pakatan Haprak Sex terutamanya Azmin Heli @ Helmi Malik bahkan kepada Elizabeth Wong dan Khalid Ibrahim sendiri kerana dengan usaha mereka yang disokong oleh pimpinan utama Anwar Ibrahim selaku seorang manusia yang diangkat oleh juak-juak PR sebagai Imam Mahdi telah membuktikan Pakatan Haprak Sex adalah dalang kepada kewujudan pengundi hantu di Malaysia.

Kepada semua hentikan menyokong puak-puak keparat ini dan marilah bersama-sama Barisan Nasional untuk kita pastikan negara terus makmur dan rakyatnya dapat menjalani kehidupan dengan baik.Percayalah hanya Barisan Nasional yang dapat menjamin kesejahteraan rakyat Malaysia kerana Kerajaan Barisan Nasional mampu dan tidak menipu rakyat.

MMI kata kalau gambar sendiri pun dia boleh pusing apa sangatlah gambar Elizabeth Wong ni..

PRU 13 kita undi Barisan Nasional !! JOM ..

MMI.

No comments:

Post a Comment

Labels