Followers

Tuesday 7 February 2012

MUBARAK Gempur Kelantan - Pas Sakit Jiwa


Majlis Bekas Wakil Rakyat (Mubarak) Kelantan dan Persatuan Veteran UMNO Kelantan kini bergabung tenaga bagi membantu Barisan Nasional (BN) mencapai kemenangan pada Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU13).


Pengerusi Persatuan Veteran UMNO Kelantan yang juga Naib Pengerusi Mubarak Kelantan, Datuk Mohd Rozali Isohak berkata, pada masa ini, pelbagai program bersepadu sedang dilaksanakan kedua-dua persatuan di seluruh negeri.

Antaranya kempen ”Keluargaku Penyokong BN” yang dilaksanakan melalui pendekatan secara bersemuka dengan keluarga pengundi, katanya di sini hari ini.

"Kempen cara ini diharap lebih berkesan kerana ia boleh memberi tumpuan khusus kepada pengundi dalam sesuatu kawasan daripada kempen secara besar-besaran atau rawak,” katanya.

Mohd Rozali berkata, Mubarak juga akan mengadakan konvensyen PRU13 selama dua hari di kawasan Parlimen Jeli bermula 25 Februari ini, yang bertujuan mencapai kata sepakat dalam kempen pilihan raya tersebut.

Melihat kepada perancangan dan gerak kerja serta ikrar untuk terus membantu Barisan Nasional menawan semula Kelantan dari tangan Pas dalam PRU Ke-13 nanti cukup untuk membuatkan pemimpin dan juak-juak Pas sakit jiwa.Jika inilah gerakannya tidak mustahil Kelantan bakal di tawan semula oleh Barisan Nasional.

MMI mengikuti dengan penuh minat perkembangan di Kelantan ini dan perkembangan terbaru jelas memperlihatkan Pas semakin tertekan bukan saja dengan isu-isu nasional yang memperlihatkan kebodohan juak-juak Pas malah dengan gerak kerja mereka yang dilihat semakin terhimpit.

Paling melucukan adalah dengan pelancaran jentera baru oleh Pas yang disempurnakan oleh Nik Aziz untuk menarik sokongan anak muda bersama mereka.Penubuhan AMTU (Anak Muda Tolak UMNO) jelas merupakan usaha terdesak Pas dalam mendapatkan sokongan bagi menghadapi PRU Ke-13.

Hahaha AMTU nama pun dah nak sama dengan HANTU ! Memang eloklah nama tu dipilih,sesuai sangat dengan cara dan perjuangan Pas hari ini.Kepada anak muda khususnya di Kelantan pandai-pandailah membuat pilihan sama ada nak bersama dengan HANTU atau UMNO dan Barisan Nasional.

Tak dapat sokongan 200 AMTU daripada 700 yang dijangka hadir bersama Nik Aziz.  
Akibat celuparnya mulut, suka mengadudomba dan sebaran dakyah songsang yang berterusan sehinggakan sanggup berkawan dengan 'syaitan' kini membuat sesuatu apa pun ada unsur-unsur berkaitan dengan  nama syaitan juga. Kalau pun ianya tidak tepat seakan-akan nama syaitan masih lagi nyata kepada golongan PAS ini. PAS Kelantan semakin terdesak dan terus sesak nafas oleh kerana negara kini kian hampir untuk mengadakan Pilihan Raya Umum (PRU-13). PAS sudah tubuh kan AMTU keh..keh..keh dah dekat bunyi hantu, tak kan dah hampir nama syaitan tu..!! Klik Sini 

Semoga Kelantan berjaya dikembalikan kepada Barisan Nasional dalam PRU Ke-13 nanti.

MMI.

No comments:

Post a Comment

Labels