Followers

Tuesday 5 June 2012

Hot ! Bertam Nite 2012


Tu dia , Wallabehh Bertam Nite 2012 sememangnya cukup menarik untuk kita sama-sama lihat inilah sebenarnya wajah mereka-mereka yang sebelum ini begitu hebat mengkritik persembahan K-Pop di Putrajaya.




Jika diamati daripada tajuk program yang jelas terpampang di "Back Drop" sudah semestinya program ini melibatkan program makan malam dan semua pihak sudah semestinya di jemput.Malah sudah semestinya kepimpinan-kepimpinan PKR,DAP dan Pas hadir untuk bersama-sama dengan para tetamu yang sudah semestinya juak-juak PKR dan Pakatan Haprak.

Untuk lebih jelas lagi jom kita ikuti pula rakaman video persembahan Bertam Nite 2012.




Hebat bukan ? apa bezanya persembahan di atas dengan persembahan K-Pop di Putrajaya baru-baru ini yang begitu hebat di kritik oleh juak-juak Pakatan Haprak ? Puas MMI mencari tiada satu pun teguran,kritikan mahupun kenyataan malah mungkin fatwa daripada pimpinan dari Pakatan Haprak khususnya Pas yang dibuat terhadap persembahan ini.

Apakah kerana ianya di anjurkan oleh Parti Keadilan Rakyat rakan dan sahabat baik Pas dalam Pakatan Haprak maka alim ulama Pas menghalalkannya? apa kata ulama Pas takkan kerana PKR yang anjur maka ianya jadi halal kot ?

MMI bukan menidakkan teguran terhadap persembahan K-Pop baru-baru ini namun apa yang di paparkan sebenarnya menunjukkan sikap juak-juak Pakatan Haprak yang jelas membutakan mata dan memekakkan telinga apabila perkara yang sama berlaku di pihak mereka.

Mereka jelas mengamalkan  sikap "double standard" apabila teguran hanya dibuat disebelah pihak sahaja termasuklah pimpinan mereka yang kononnya lebih alim dari semua alim ulama di dunia kerana sering menuduh kerajaan BN dan UMNO sentiasa salah dalam setiap gerak kerjanya.

Nik Aziz tolong jawab sat ????

MMI.

6 comments:

  1. apakah PKR pun sudah sama macam umno/bn? Kalau benar sila tampilkan bukti yg lebih kukuh, seperti rakaman orang besar yg hadir, rakaman ucapan, hadirin.. Kalau sekadar keluar video separuh tunjuk stage ini boleh jadi sabotaj/fitnah. Berani ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. sokongan padu dari saya untuk anda!

      kalo setakat sewa pentas pastu pasang bendera PKR, bangla/indon pun boleh buat. hulur je RM100.

      Delete
  2. klakar komen orang2 perasan hebat nih.. kalau part korang, mmg tak pernah salah ye..

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu lah yg dinamakan. bodoh tak boleh diajar.

      Delete
  3. Hebat puak2 PR ni.
    Bukannya nak mintak maaf, sebaliknya org lain pulak yg disalahkan. Mcm biasa... nafi tetap nafi, tak payah selidik, tak payah periksa. Golongan mereka maksum2 belaka. Hakk thuiii!!

    ReplyDelete
  4. bangang, dah bukti kau bagi pun xkukuh. bodo sial org umno ni.

    ReplyDelete

Labels