Followers

Wednesday 6 June 2012

Penjelasan Lengkap & Bukti Bertam Nite 2012 !!!


Berita berkenaan K-Pop Bertam dah menjadi begitu popular sekarang masakan tidak dalam masa yang cukup singkat ianya sudah menjadi perbualan banyak pihak.Paling mengejutkan adalah respon daripada juak-juak Pakatan Haprak yang di lihat begitu teruja untuk terus-terusan mempertahankan dengan menuduh semuanya adalah dakyah daripada UMNO.

Biasa,MMI tahu sangat dah perangai dan sikap juak-juak Pakatan Haprak ni.Cumanya kali ni MMI mahu memberikan penjelasan yang lebih dan gambaran yang lebih berkenaan Bertam Nite 2012 @ K-Pop Bertam ni kerana ada pihak-pihak tertentu yang mahukan gambaran yang lebih supaya ianya menjadi bukti kepada apa yang diungkapkan.

So jangan cakap banyak ampa semua pakat-pakat tengok dan baca noo..MMI bawakan khusus kepada yang masih diawang-awangan.



Bila meletop isu K-Pop versi PKR di Penang.., gua nampak habis semua lembu-lembu Pakatan khususnya dari kandang PAS, masuk tidor awal malam ni.. 

Ibarat kena jentik telor, penyokong tegar Anwar dan Nik Aziz serta Azhar Idrus semua buat muka kelat akibat ludah dorang dah tertepek ke muka sendiri..

Yang paling tak boleh blah adalah.., pada mulanya ada sebilangan besar pencacai gerombolan Pakatan tuduh Umno yang rekacipta video K-Pop di Bertam Nite tu beb.. 

Tapi bila didedahkan gambar TKM1 Penang Mansor Othman dan Pemuda PAS di Majlis tersebut, barulah terkulat-kulat dorang menelan air liur masam memasing..

Dan yang terkini, gua dapat maklumat bahawa AMK PKR Penang tengah sibuk menyalahkan penaja program yang kononnya sengaja nak sabotaj PKR dan Pakatan..Klik Sini untuk berita penuh.

Pertama sekali MMI ucapkan terima kasih kepada MPP Online dengan penjelasan tersebut.Sekurang-kurangnya juak-juak Pakatan Haprak dan mereka-mereka yang sewaktu dengannya dapat tengok sendiri dan baca sendiri.

Yang paling MMI suka bila tengok balik gambar-gambar tu , kira UMNO memang dasyatlah dapat buat semua tu siap dengan dapat bawa Mansor Othman sekali untuk berlakon hahaha ampa ada akai ka ???

Eh baru perasan Nik Aziz tak jawab-jawab lagi ni ? Pemuda Pas Pulau Pinang macam mana pula ? Mulut kena kunci ka ????????

MMI.

No comments:

Post a Comment

Labels